Guest Jasper

Kohtuuhintaisia lentoja...

6 viestiä aiheessa

Varmaan joku teistä jopa tietääkin tästä yhtiöstä (tai siis sen hinnoista), mutta olen huomannut, että etelänaapureillamme on lentoyhtiö, jonka hinnat eivät hirveästi kauhistuta ainakaan minua. Esim. Tallinna - Hampuri 47 €geä. :D Ei paha ei paha, tycker jag. :) Ja varmaankin halvin tapa päästä Tallinnaan on sitten SeaWind Line (www.seawind.fi). Saattaa tietenkin olla, että lentäminen Estonian Airilla vaatii joiltain tietynlaista extremehenkisyyttä tai uskallusta, mutta kyllä ainakin itse pystyisin luottamaan virolaisiin, ei siinä mitään. ::)

www.estonianair.com

:D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri tuosta oli puhetta toissapäivänä ja tosiaan Viron kautta pääsee halvalla - mutta ei kovin moniin kohteisiin. Ja ongelma on se, että kuka jaksaa roudata laivassa matkalaukut ja vielä TLL:n päässä ne satamasta kentälle. Jos on pidemmälle matkalle menossa tms.. Tai sitten tietysti ottaa koneen Tallinnaan, mutta siihen se hintaetu hupenee äkkiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri tuosta oli puhetta toissapäivänä ja tosiaan Viron kautta pääsee halvalla - mutta ei kovin moniin kohteisiin. Ja ongelma on se, että kuka jaksaa roudata laivassa matkalaukut ja vielä TLL:n päässä ne satamasta kentälle. Jos on pidemmälle matkalle menossa tms.. Tai sitten tietysti ottaa koneen Tallinnaan, mutta siihen se hintaetu hupenee äkkiä.

Kimppakyytiä Cessnalla ja joku jää sitten yksin lentämään sen takaisin Malmille :-) Sinänsä ei ole muuten huono idea, lentoaikaa tulee se about puoli tuntia suuntaansa..

Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kimppakyytiä Cessnalla ja joku jää sitten yksin lentämään sen takaisin Malmille :-)

Miten mahtaa käydä matkatavaroiden kanssa? Tietysti, jos on liikkeellä tuolla VISA-menetelmällä...

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään