Guest Matias

Täysi formatointi

7 viestiä aiheessa

Elikkäs mitenkäs saan formatoitua c -aseman kokonaan, kun kone valittaa että asemassa on järjestelmätiedostoja joita ei voi poistaa eikä kone anna formatoida asemaa.. Disketti asemaa ei ole eli bootti diskettiä ei voi käyttää ja käyttöjärjestelmänä on xp. Tarkoituksena olisi poistaa vanha xp ja asentaa uudelleen tyhjälle pohjalle  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunge XP:n CD sisälle ja käynnistä kone uudelleen. Asennusohjelmassa on perustoiminnot kiintolevyn osioiden muokkaukseen ja niiden alustamiseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laita Windowsin asennus-CD asemaan. Kun asennus kysyy mille asemalle Windows asennetaan, poista kyseinen asema painamalla P:tä suomenkielisessä versiossa (eli itse asiassa kyseinen osio poistetaan kovalevyltä, jos pilkkua n........). Kun se on tehty valitse nyt syntynyt tyhjä osio Windowsin asentamista varten. Helppoa ja nopeaa, haittavaikutuksista ei hajuakaan, mutta on mulla toiminut joka kerta. Ja vaikka Kemppainen olikin nopeampi kuin mä, niin näin liikaa vaivaa ennen nukkumaanmenoa, jotta vain poistaisin oman viestini  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunge XP:n CD sisälle ja käynnistä kone uudelleen. Asennusohjelmassa on perustoiminnot kiintolevyn osioiden muokkaukseen ja niiden alustamiseen.

miksi Xp cd ei suostu boottaamaan, vaikka biosin asetukset on säädetty oikein.   ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis sulla on BIOSin bottijärjestyksessä CD ennen kiintolevyä? Tuleeko käynnistyksessä "press any key to boot from CD"? Painoitko siinöä kohtaa nappia? Mitä sitten tapahtui?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cd on ennen kiintolevyä biosissa, mutta siltikään ruutuun ei tule mitään "press any key to boot from CD" kaltaista tekstiä.. Mutta ajoin partition magicin ja näyttäisi lupaavalta. Suuret kiitokset kaikille avusta  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään