Guest B777

TNT TU204

12 viestiä aiheessa

Alkuillasta ihmettelyä aiheutti TNT:n A300:n poistuminen tekniikan kätköihin ja IL:n sivuilla näkyvä lento Liegestä.

Kone osottautui otsikon mukaiseksi "hiljattain" tnt:lle siirtyneeksi Tu-204 koneeksi, rekkarilla SU-EAG joka oli ennen Air Aviation Cargon:n väreissä:

http://www.airliners.net/open.file/851362/L/

Vain yksi kuva TNT:n väreissä entuudestaan a.netissä :)

Itse en ehtinyt konetta vastaan ja en lumessa ja kiireessä ehtinyt jalustaa väsäämään tukevasti, joten kuvien ottaminen meni taas ( :-[ ) käsivara-räpellykseksi. Paikalla oli kuitenkin muitakin kuvaajia, ja ois kiva nähdä kuvia jos jollakin oli parempi tuuri kun minulla, joten kuvia esille :)

Paikalla tais olla ainakin Ypyä ja Jussi Kettunen kuvasi minun vierellä, joten Jussi laita kuvas ihmeessä esille! Eiköhän ois aika ekalle viestille ;)

(Hätätapauksessa voin laittaa ton oman käsivarakuvan jossei muilta löydy kuvia) :)

/Mikko

Edit: Niin ja oli siellä muitakin, mutta pimeässä vaikea tunnistaa kasvoja ja vielä kiireessä kun hosuu  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No niinpä tietysti, juuri mun tuuria, silloin kun olen Vantaalla, niin siellä ei ole mitään erikoista ja heti kun pääsen kotiin niin niitä sitten pukkaa!  :'( Tämä ei voi olla enää vain sattumaa  >:(;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä mietin muuten ihan samaa just tänään kun tuli toi ja eilen kuvattiin ihan tavallisia rahtareita, sääliks käy :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No ihan hyvä toi on, nyt on valottunutkin paljon paremmin musta :)

Miks tää muuten meni Ilmailun puolelle? Kun niitä kuvia tulee myöhemmin varmaankin, tai voin mäkin laittaa jos tää sit menis takas :)

Harmi ettei itse päässyt aikavalottamaan :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oma kökkökuvani koneesta.

Kittilasijuhlaa.

Ei sitä minkään kittilasin piikkiin voi pistää, että värit on persiillään. Mutta eipä silti, muuten varsin kiva kuva...  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuliskohan toi tänäänkin? (Mun tuurilla ei tule...  :'( )

Eilen ei ollu voimia lähtee millään enää 22 aikaan tonne kahtomaan, etenkin kun on aamuvuoro  töissä tänään.... Ois vaan näköjään pitäny vääntyä taas kerran umpiväsyneenä ja vaarantaa liikennettä 2 sekunnin reaktioajoilla... ::)

Onko se eilinen TZA vielä Finskillä korjauksessa, jos on niin vois hyvinkin tulla joku muu kun A300:nen tänä aamuna?

Jaha, jos lähtis sitte sinne töihin....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei sitä minkään kittilasin piikkiin voi pistää, että värit on persiillään. Mutta eipä silti, muuten varsin kiva kuva...  :)

Lähinnä kuvan laatua manasin. Varsinkin suuresta kuvasta näkee, että ei ole maailman paras piirto. Värit taas on mitä on.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuka tietää millä TNT nyt sitten tuli kun TAY39 Malmöstä on laskeutunut klo 11:05 ?

T:Jukka

Vissiin B752?

Niin ja käsivaralta sai siitä tentusta tällästä. (Hemmetti kun toi pakkaaminen haalistaa värejä ja vie tarkkuutta, mutta ei auta itku markkinoilla)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit: Niin ja oli siellä muitakin, mutta pimeässä vaikea tunnistaa kasvoja ja vielä kiireessä kun hosuu  :-\

eipä mitään ihmeellistä saanu ku kiire oli  :)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään