Guest jarzza

Tervehdys teille kaikille! Meitä ilmailuhulluja on näköjään monta!

5 viestiä aiheessa

Tervehdys kaikille näin vanhan vuoden päätteeksi ja uuden aloitukseksi. Oon jo konkari (ikää 51) varmaan monen mielestä, mutta kait sitten myös kokenut jotakin ilmailun alalla.

Oon aina halunnut oikeasti lentää, vuodesta 1974 alkaen jolloin pyrin Ilmavoimiin ja Finnairille. En päässyt kumpaankaan, joten ainoa vaihtoehto oli hankkia FS, sekin vasta vuonna 1997. Mutta nyt sitten opiskellaankin ahkerasti Concordella lentämistä ( Just Flight Prof. Lim. Ed.) Eikä se helppoa ole, kokeilkaa vaikka, pelkästään käynnistämistä kelasin 4 tuntia.

Olin lapsena joskus 60-luvulla usein Turun kentällä - kerran jopa aivan kiitorata 08:n päässä ja odottelin Super Caravellen lähtöä Kööpenhaminaan. Ei silloin kukaan vartiomies tullut hätistelemään eivätkä  naskalit muutenkaan aiheuttaneet  terroristihälytyksiä. Yhtä hienoa oli päästä koululaiskyytiin DC-3:lla, maksoi muistaakseni 7,00  markkaa per nenä. Ja lentoemo tarjosi karkkia ja pääsi ohjaamoon ja ... No monet jo tästä ymmärtävät miten pieni ja syvä  tuo ilmailukärpäsen purema onkaan.

Mutta jatketaan tästä ja käynnistellään A 310 EFHK:lla tämänhetkisessä säässä ja suunnataan nokka taas kohti jotakin mielenkiintoista kohdetta Euroopassa tai Ameriikassa.

Jos joku tunnistaa munt nimeltä, oon edelleen Malmin ilmailukerhossa ja SIL:ssa ja SVIL:ssa. Terveisiä vaan ja saa ottaa yhteyttä jos vaikka siitä Concordesta on kysyttävää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukavaa kun päätit foorumille liittyä  :) Nyt ainakin näyttää olevan joku, jolta voi kysyä siihen concordeen apua  ;D

Iiro

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään