82 viestiä aiheessa

ehh mä luovutin siinä vaiheessa kun se muija rupes ompelemaan sitä miestä... vaikka en tiedä näytettiinkö sitä ees. Mitäs muut tykkää?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikutti todella hyvältä/mielenkiintoiselta sarjalta. Eikä todellakaan tylsältä...parani vaan koko ajan.  8)

Ensi viikkoa odotellessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tylsältä vaikuttanu.. kai tän ekan jaksaa kattoo loppuu.. :)

Loppuun katsoin... kohta sieltä metsästä tulee varmaan jotain dinosauruksia (äänestä päätellen... tai paha moderaattorisetä  ;D )tyyliin king kong  :P edelleenkin olen sitä mieltä että ainakin ekan jakson perusteella aika tylsältä vaikutti, saa nähdä viitsiikö tuota enään toista jaksoa katsoa. Sattumaa ?

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Loppuun katsoin... kohta sieltä metsästä tulee varmaan jotain dinosauruksia (äänestä päätellen... tai paha moderaattorisetä  ;D

Eikös se Predator harrastanut tuollaista nylkemistä?  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas paksua tuubaa! Siinä vaiheessa meinasi happi loppua, kun maahan tulleen koneen moottori pyöri itsekseen ja imaisi ohi kulkeneen äijän. Joo.

Ilmeisesti minulla on jo satuikä mennyt ohi, kun ei iskenyt LOST yhtään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olipas paksua tuubaa! Siinä vaiheessa meinasi happi loppua, kun maahan tulleen koneen moottori pyöri itsekseen ja imaisi ohi kulkeneen äijän. Joo.

Juuri tässä kohdassa tuli hieman naureskeltua itsekseni! :) Kone tuhannen ****** päreinä maassa ja moottori sen kuin pyörii ja on siinä ja siinä etteikö käyntiin lähtisi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se 24 vie voiton näin Torstaisin, kun samaan aikaan tulee. Täytynee netistä ladata pari LOST -jaksoa ja katsoa, onko minkälainen. Kuuleman perusteella hyvä, mutta taas meikäläistä ei tällaset "örkkisarjat/leffat" kiinnosta. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan JÄRKYTTÄVÄN hirveä sarja. YÖK !!! Jos (kun) tuo sarja on voittanut useita palkintoja jenkeissä, olen yhä vakuuttuneempi amerikkalaisten idiotismista.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutenkaan en paljoa perusta sarjoista, joita hirveästi hypetetään. Twin Peaksinkin katsoin vasta sen jälkeen, kun harva enää edes muisti koko sarjaa, vaikka sen ensiesitysten aikaan suunnilleen koko Suomi hiljeni telkkarin ääneen. Enkä lainkaan ymmärtänyt mikä kyseisestä sarjasta muka teki kaiken kohun arvoisen.

Mutta eipä se hypetys sarjan vika ole, vaikka ärsyttävää onkin. Kyllähän justiin Twin Peaks on hieno tekele hypetyksestään huolimatta, edellyttäen tietenkin että pitää David Lyncin tyylistä. Toisaalta Buffy the vampire slayer on vähintään yhtä hieno sarja, ja sen hypetys on jäänyt ohjelmatietojen riviin "amerikkalainen teininuorison kauhusarja", joka varmasti karkoittaa satunnaiset katsojat ;D

Klassikoksi kohonneen Das Boot -sukellusveneleffan kuvauksia muuten venytettiin ja näyttelijöiden täytyi suurimman osan aikaa pysytellä poissa ulkoilmasta ja mieluummin lavasteissa. Näin tyypeille kehittyi oikea luonnollinen parta eikä teipattu karvakasa ja kasvoilla näkyi loppua kohti todellinen uupumus ja stressi ja ihon vaaleneminen todellisuutta vastaavasti ilman mitään maskeerauskikkoja.

Kyllähän ainakin Johann (Erwin Leder) pysyy fressin näköisenä koko reissun ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, itsellä olis nauhalla tuo eilinen LOST-jakso, mutta ilmeisesti se ei ole ollut saamansa huomion arvoinen! No, täytyy joka tapauksessa katsoa se, voihan olla että minä tykkäänkin siitä!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa-a, lentokone siis tippuu autiolle saarelle kaukana kaikesta. Silti ihmisillä riittää joka jaksoon uudet siistit vaatteet, naisilla meikkejä ja äijillä partakoneessa virtaa. Taitaa jäädä kyseinen ihmissuhdedraama katsomatta. Kuulostaa ennakkotietojen perusteella Kauniilta ja rohkeilta höystettynä tosi-tv-elementeillä ja halpiskauhulla.  :P

Heh, siis et ole katsonut mutta tiedät kertoa, että heillä tosiaan riittää noita siistejä vaatteita joka päivälle ja parrat eivät kasva? ;-)

Ei se siinä ihan näin mene, kyllä siinä resuisissa vaatteissa kuljetaan ja parrat kasvavat jne. Lisäsi jatkossa tulette huomaamaan (toivottavasti tämä ei nyt spoilaa), että sarjassa näytetään myös paljon materiaalia ajalta ennen saarelle putoamista (tällöin voi kulkea tietty puhtaissakin vaatteissa)....viimeistään siinä vaiheessa kun huomaa, miten kaikki alkaa nivoutua yhteen, jää koukkuun! ;-)

Vielä muuten tuohon vaatteisiin ja partoihin: olen huomannut, että sarjassa edetään keskimäärin 1 vuorokausi yhden jakson aikana. Eli vielä toisenkin kauden puolessa välissä eletään aikaan n. 50 päivää "saapumisen" jälkeen....ei tuo vajaa pari kuukautta nyt niin kovin monen metrin partoja vielä kuuluisikaan kasvattaa ja laukuista saatuja vaatteitakin riittänee vaihdettavaksi vaikka kerran viikossa ;-)

Se on totta (kuten tuolla myöhemmin joku toteaakin), että tämä sarja varmaan jakaa mielipiteet. Eivät kaikki tykkää, itse pidän valtavasti. Sinänsä joillain älyttömyyksillä (kuten se moottorin käynti täysin päreinä) ei ole mitään merkitystä sarjan kannalta eikä se tee siitä huonoa (tai hyvääkään sen puoleen).

Sen verran voin kertoa, että mistään jurassicparkviistonnisesta EI OLE kyse, sitä ei tarvitse pelätä...ja aika kaukana tämä on mistään reality-tv:stäkin. Itse aikoinaan kun katsoin tuon ensimmäisen jakson, totesin vähän samaa....eli että olihan se ihan hyvää viihdettä, mutta ei mitenkään erityinen. Jokusen jakson sen jälkeen jouduin toteamaan olevani täysin koukussa....sarja paranee huomattavasti eikä vielä toisen kauden puolenvälinkään jälkeen osoita hiipumisen merkkejä, vaikka itse kuvittelin että eivät mitenkään saa tuota jatkumaan kiinnostavana niin monen jakson verran. Toisin kävi.

Kannattaa siis yhä katsoa! Paitsi, jos tuntee asian vastenmieliseksi, ei sitä kannata itselleen pakottaa...eiväthän kaikki pidä kaikista. :-)

t. tero

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alkaa kyllä tosissaan pursuamaan korvista ulos kaikki ne mainokset. "Tiäsitsä et kaikella on tarkoitus?! Sattumaa??" En tiedä kattoisko yhtään jaksoa, kun alkaa jo hieman mennä yli..  :X

Samaa mieltä, helsingin sanomatkin ovat ihan täynnä "sattumaa" -mainoksia... :-\ Mutta silti mielestäni oli ihan "katsottava"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Paha mennä yhden jakson perusteella arvioimaan, voihan se tuosta vielä kehittyä... Mutta joo, taidan kyllä jatkossakin katsella 24:ta maikkarilta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Erittäin hyvältä vaikuttaa mun mielestä!

Ei kovin realistinen, muttei sitä yritäkään olla..  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juuri ja juuri jaksoin ensimmäisen jakson katsoa. Ei oikein vakuuttanut. Kai tosta täytyy nyt ainakin seuraava katsoa...

Tuosta hypestä: vastaavanlainen hypetyshän oli viimeksi Täydelllisistä naisista  Hauska nimi tuolle suomeksi on keksitty ...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minusta ensimmäinen osa hieman sekava...... Mahdollisesti tulevaisuudessa parempi.  ;)

Minusta mainostaminen liika paljon. Mainoksen perusteella sarja hyvä ja ensimmäinen osa hieman pettymys.

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen katsoin ensimmäisen jakson nauhalta, eikä oikein iskenyt! Varsinkin siinä kohtaa meni maku, kun se mikälie olio alkoi sielä riehumaan. Mutta enpä silti vielä täysin tuomitse, voihan se tuosta lähteä vielä kehkeytymään ihan hyvään suuntaan  ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen katsoin ensimmäisen jakson nauhalta, eikä oikein iskenyt! Varsinkin siinä kohtaa meni maku, kun se mikälie olio alkoi sielä riehumaan. Mutta enpä silti vielä täysin tuomitse, voihan se tuosta lähteä vielä kehkeytymään ihan hyvään suuntaan  ???

Survivor meets Jurassic Park  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Totaalisen koukussa. 13. jakso menossa. Kaikki jotka saivat laimean kuvan sarjasta ekan jakson perusteella suosittelen katsomaan vielä pari jaksoa :)

Kiitos vinkistä. Katsoin osan tuosta ekasta jaksosta. osittain pidin, osittain en mutta ajattelin, että jos katsoisi vielä ensi viikolla, voisi aueta paremmin. Täytyypä testata :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olin totaalisen koukussa siihen asti, kunnes käsikirjoittajien puolelta tuli viesti, jossa kerrottiin ettei tähän toisen kauden puoliväliin mennessä kertyneihin mysteereihin ole järjellisiä ratkaisuja. Eli syö pikkasen mielenkiintoa tuo "kysymyksiä vailla vastauksia" -ilmiö. No enivei kyllä tota seuraavaa jaksoa silti odottaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään