Guest hennri

ZoneAlarm ongelma

6 viestiä aiheessa

Eli nyt olen siirtynyt ZoneAlarm Pro käyttäjäksi ja minulle on iskenyt ongelma. Kun säädän Privacy kohdan juttuja siis estän mainoksia niin kaikki mainokset eivät katoa, vaikka pistän kaiken high kohtaan. Sitten minulta sekosi jotkin muut kuvat, vaikka ne eivät ole mainoksia niin kun alla olevasta kuvasta huomaa, mutta kun pistin taas asetukset pois päältä niin ongelma ei kadonnutkaan. Eli niin kuin tuosta alla olevasta kuvasta huomaa niin aika ikävän näköistä on ja silti mainokset pomppii silmille. MIKÄ AVUKSI?

[ attachment removed ]

Tuossa vielä kuva ZA-asetuksistani

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se blokkaa vain pop up ikkunat ja animoidut mainokset pois. Pistä firefoxiin adblock niin lähtee loputkin.

Olen kokeillut firefoxit adblockia, mutta se estää minulta myös saastopankki.fi sivun joten mamma ei pääse maksamaan laskuja. Siihen ongelmaan ei tullut edes mozilla.fi keskustelupalstalla ratkaisua.

Ja tuohon ZoneAlarm ongelmaan sanon, että minunkin mielestä nyt ei pitäisi olla ongelmaa, mutta on vain ja oletan, että se johtuu just noista "mainos"asetuksista, kun muihin asetuksiin en mielestäni ole koskenut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kokeillut firefoxit adblockia, mutta se estää minulta myös saastopankki.fi sivun joten mamma ei pääse maksamaan laskuja. Siihen ongelmaan ei tullut edes mozilla.fi keskustelupalstalla ratkaisua.

Wau. Enpä ole itse moista huomannut! Tee mammalle omat tunnarit koneelle, jos onnistuu, niin saat itse leikkiä adblockin kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Custom-nappuloiden takaa löytynee ratkaisu. Sieltä pääsee säätämään mitä se blokkii ja mitä ei.

Ja Site List -välilehdeltä lisää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tuohon ZoneAlarm ongelmaan sanon, että minunkin mielestä nyt ei pitäisi olla ongelmaa, mutta on vain ja oletan, että se johtuu just noista "mainos"asetuksista, kun muihin asetuksiin en mielestäni ole koskenut

???

Mielenkiinnosta: kokeilin tätä myös toisella koneella, jossa on perus adblock. Se näyttää sivut ihan kiltisti, mutta tämän koneen adblock+ ei niitä näytä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään