Sami Virkkula

Miten jp.net:stä kuva pois?

7 viestiä aiheessa

Kyseistä sivustoa tuntematta millään tavalla, voisi homman luulla toimivan niin yksinkertaisesti, että laitat mailia screenereille ja joku heistä poistaa hyvän syyn kera sitten yksilösi tai yksilöitäsi? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseistä sivustoa tuntematta millään tavalla, voisi homman luulla toimivan niin yksinkertaisesti, että laitat mailia screenereille ja joku heistä poistaa hyvän syyn kera sitten yksilösi tai yksilöitäsi? :)

On kyllä typerä systeemi jos tuolleen pitää poistaa.

Harri: Joo huomasin tuon mutta olettaisin että kun hienot systeemit on rakennettu niin miksi ei ole tehty helppoa poistoa? Näyttäis a.net:ssäkin olevan samaa vikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttäis a.net:ssäkin olevan samaa vikaa.

Jännä juttu muuten, että myaviation.netissä (siis a.netin "sisarsaitti") kuvia pystyy poistamaan itse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse jokin aika sitten näin kaksi täysin samaa kuvaa ja laitoin toisen kuvan "correct photo info" nappulan kautta ja avautuvasta ikkunasta "other comments" kohtaan selityksen että sama kuva on jo databasessa ja viitteeksi sen toisen ID:n. Homma toimi ja uskoisin että toimii myös jos haluaa kuvan vaan pois, kunhan antaa syyn pyynnölle.

T:Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jännä juttu muuten, että myaviation.netissä (siis a.netin "sisarsaitti") kuvia pystyy poistamaan itse.

Toisaalta ei, sillä myaviationin "käyttötarkoitushan" on toinen: "MyAviation.net is a new site that is intended to work as your photo gallery"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään