Janne Oikarinen

Kuvien tallenuksesta Explorerissa?

10 viestiä aiheessa

Semmoinen ongelma minulla ollut jo monta viikkoa, että kuvia netistä tallennettaessa valittavissa on pelkästään .bmp formaatti. Ei voi valita jpeg:tä :P. Olen internet asetuksistakin vilkaissut, mutta en ole mitää siihen viittaavaa kohtaa löytänyt. Osaatteko kertoa mistä sen voisi palauttaa entiselleen ja saisi tallennettua siis jpeg-muotoon?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo tallenna ne kuvat ihan siinä formaatissa kun ne on siellä netissä. Jos kuva on JPEG, niin se talletetaan JPEGginä ja jos BMP niin talletetaan samassa formaatissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös tuo tallenna ne kuvat ihan siinä formaatissa kun ne on siellä netissä. Jos kuva on JPEG, niin se talletetaan JPEGginä ja jos BMP niin talletetaan samassa formaatissa.

Hetkinen, taisinkin olla taas hieman hätäinen... Kyllä kun nyt tarkistin, esim. jotain kuvia täältä sivuilta, niin kyllä se taas vetää jpeg:lle. Olen vaan viimeaikoina törmännyt sitten harvinaisen suureen määrään bmp-kuvia ;D (myös täällä FSN:sä) ja se tuntuu oudolta kun on tottunu, että netissä melkein aina kaikki jpeg-muodossa. Rupesi oikein tuntumaan, että on joku vika selaimessa :P. Mutta joo, eipä siinnä sitten mitään ollutkaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo oli joku IE:n oma vika/ongelma. Ne alkuperäiskuvat kuitenkin yleensä aina ovat jpg:nä, IE vaan sotkee sen jostain syystä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, samaan bugiin olen törmännyt itekin. Muistaakseni usein on auttanut, kun on tyhjentänyt IE:n välimuistin.

-m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaan IE tahtoisi tallentaa joskus kuvia bmp:nä. Muistaakseni kuvan saa tallennettua "oikeassa" muodossa siten, että avaa kuvan oman ikkunaan kopioimalla linkin katsomalla kuvan ominaisuuksista kuvan osoitteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Herrat voisivat joskus tyhjentää ns. väliaikaiset Internet tiedostot.Internet asetuksista löytyy.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään