Jouni Turunen

Kuuntelu onnistuu,mutta puhe ei kuulu.

4 viestiä aiheessa

Moi!

Tässä on nyt ilmentynyt tämmöinen ongelma viimepäivinä kun olen yrittänyt palailla Vatsim taivaille.Pystyn kuuntelemaan musiikkia ihan normaalisti kuulokkeilla mutta sitten kun olen puhumassa niin ei kuulu muutakuin suhinaa.Johdot on oikein laitettu,ilmeisesti ajureissa vika? En vain uskalla alkaa säätämään kun on AC´97 ja ne on mulla niin monesti kaatanut koneen.Vinkkejä kaivataan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minulla loppui AC97:n kanssa kaatuilu siihen kun poistin ne softat mitkä tulivat ajureiden kanssa. Sitten asiaan. Itselläni oli joskus myös ongelmia mikrofonin kuuluvuuden kanssa ja tähän auttoi yksinkertaisesti mic boostin päälle pistäminen. Omassa tapauksessa tuo asetus oli jotenkin tipahtanut pois, eli pitää olla päällä tai ei välttämättä kuulu mitään.

[ attachment removed ]

Tietysti kannattaa myös tarkistaa, että mikrofonisi toimii. Helpoin tarkistuskeino on se, että käynnistät Wndowsin ääninauhurin ja puhut sitten vaikka 30 sekuntia mitä mieleesi tulee, jonka jälkeen kuuntelet tuon pätkän ja jos oma ääni kuuluu, niin mikrofoni myös toimii. Varoituksena ääninauhurin kanssa sitten se, että viimeistään tuolloin tajuaa kuinka hölmöltä oma ääni kuulostaa. ;D 

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Olen testannut juuri tuolla ääninauhurilla eikä kuulu muutakuin surinaa vaikka kaikki asetukset pitäis olla kunnossa.Nyt testasin Mic Boost päällä ja sama homma :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään