Tuomas Pirttimäki

videokuvaa lennolla

5 viestiä aiheessa

Mietiskelin tuossa, että ois mukava joskus ottaa videokuvaa lennolla nousussa ja laskussa, mutta kysynkin, että onko tämä täysin mahdotonta?! Pitäisikö kysyä matkustamohenkilökunnalta lupa tai jotain vastaavaa? :P Kyse on siis edessä olevasta matkastani (finnair)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kaikkien elektronisten laitteiden käyttö seatbelt-valon palaessa on kielletty. Muuna aikana voi sitten videokameraa käyttää.

Kokonaan kiellettyjä laitteita ovat mm. matkapuhelimet, kauko-ohjattavat laitteet (lelut jne), kaikki radiolaitteet (skannerit, radiot jne), langattomat tietokonelaitteet (bluetooth, langattomat hiiret jne), ymsyms. GPS-navigaattoria saa kylläkin käyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan tottahan sie turiset ku paperista luetaan...mites ammattilaisena selität nämä "perämiesten kamujen jump-seatilta kuvaamat ohjaamovideot reittikoneissa" - vaarantavat lentoturvallisuutta vähemmän kuin satunnaisen Rhodos-turistin otokset siiven takapuolelta??

No en minä nyt tuohon sen tarkemmin kantaa osaa ottaa, kerroin vain että miten asia on  :)    ...kun ei kuitenkaan taida olla kenenkään etu että foorumilla jaellaan vinkkejä "sääntöjen kiertämiseen" tjsp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minulla on lentoemot tulleet about joka kerta kieltämään kuvauksen kun olen laskeutuessa Prinkkalaan yrittänyt kuvata omaa kotitaloa  :P

Ja kyllä on jurppinut mutta ymmärrän kyllä että säännöt ovat tehty noudatettaviksi ja olen kiltisti laittanut kameran pois. Turha alkaa kinaamaan pari minsaa ennen laskua  :)

-Mika-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään