Guest roni

Outlook ongelmaa..

7 viestiä aiheessa

"Aikakatkaisu kommunikoitaessa palvelimen kanssa. Tili: 'mail.kolumbus.fi', Palvelin: 'mail.kolumbus.fi', Protokolla: POP3, Portti: 110, SSL-suojattu: Ei, Virhenumero: 0x800CCC19"

osaisko joku kertoo et miksi en pysty lähetää ja vastaanottaa mitään ja mitä pitäis tehä et saan ton korjattua. ongelmat alkoi eilen illalla..

tuon yläpuolen tekstin saan vaan vastaukseksi odottelun jälkee.. asetuksetkin on kunnossa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Microsoftin knowledgebase kertoo seuraavaa:

"CAUSE

This problem has been observed in some configurations that use antivirus software to scan e-mail. The products in which this problem occurs may vary. However, these symptoms have been observed in configurations that include Norton Internet Security 2005, Norton AntiVirus 2003, Norton AntiVirus 2002, or McAfee software products."

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3ben-us%3b813518

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tavallisin syy tuohon on, että operaattorilla on postipalvelin nurin. Jos ei itsestään toivu parissa tunnissa, niin kannattaa sinne soittaa ensin. Tietyssti joss olet itse asentanut uuden palomuurin tai muuttanut määrityksiä, tai muuttanut virustorjunnan sähköpostiasetuksia, niin niitä on syytä epäillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Norton mulla on käytössä, mutta mitään muustoksia en sille ole tehnyt..

kääpä rupee palaa kohta kun ei pariin päivään ole saannut luettuja mailia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaankin Kolumbuksella (Elisalla?) on vastaava mahdollisuus kuin Soneralla lukea sähköposteja suoraan internetistä esim. IE:llä.

Rauno

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Noita tulee Elisalla aina silloin tällöin, mutta noin 10min alkaa olla maksimi kun posti ei toimi. Eli sinulla on nyt jossain muualla vika.

Toki sinulla on saattanut käydä yhtä erikoisesti kuin minulla kerran, eli posti ei toiminut pitkään aikaan, eli tuli otettua puhelin kouraan. Sitten kun soitin Elisalla niin sanoivat, että tietokoneesi lähettää niin paljon spämmiä, että tuo posti oli tilapäisesti pois käytöstä. Omituisinta oli, että yksikään ad/spyware ohjelma ei mitään löytänyt, eikä myöskään virusohjelmat. Kaveri itsekin sanoi että ei voi periaatteessa olla moinen liikennemäärä mahdollista vaikka kone olisi 24h tuntia päällä. Taisi olla siis Elisan päässä jotain häikkää.

Niin ja se posti oli katkaistu mikä on toissijaisessa postiohjelmassa (Eudora), sitä postia ei oltu katkaistu mikä on oletus-sähköpostiohjelmassa (Outlook). Molemmat siis Elisan posteja (@kolumbus.fi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo käänsin mä tulevat postit koulun osotteeseen, mut eipä viel toimi.. Muitakkii ohjelmii olen kokeillu et toimiskos mut kun ei...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään