Jari Tanskanen

Finncomm Airlines lähtee mukaan halpalentohinnoitteluun

31 viestiä aiheessa

...ajatella että siellä oli Japaninkin uusi kohde,FINNAIRILLA vain joku 240 euroa plus verot... :P

Nagoya veroineen 399e eli ilman veroja ja palvelumaksuja jotain 340-350e luokkaa.

Ei vaan tunnu löytyvän millekään päivälle lentoja

tarjoushinnalla mutta n. 1500 eurolla kyllä tilaa riittää ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TERE!

Juu nuo halpis lennot näkyivät menevän aikas äkäiseen,eikä ihme.

Toisaalta ei minulla ole mitään hajuakaan montako halpaa paikkaa/lento he ovat myyneet?

Onkos muuten muillakin tökkinyt viime päivinä tänne FS.nordiciin pääsy.Minä en päässyt laisinkaan 4-5 päivään.Kone ilmoitteli vain että osoitetta ei löydy. :-\

T.Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onkos muuten muillakin tökkinyt viime päivinä tänne FS.nordiciin pääsy.Minä en päässyt laisinkaan 4-5 päivään.Kone ilmoitteli vain että osoitetta ei löydy. :-\

Onkos sulla Soneran netti-liittymä? Sillä kuulema ollu häikkää FSN-sivujen kanssa: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,48900.0.html Itselläni ei tuota Soneraa oo, niin empä sitten tiiä millaisia ongelmatkaan on ollut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

TERVE!

Juu sonera on ja juuri kun olin kyssärin laittanut huomasin tuolta tuon tiedotteen tuosta soneran probleemasta...

Ja tietty ei päässyt juuri sellaiselle sivustolle jota yleensä lähes joka päivä tulee seurattua.

No,nyt taas pelittää.Saa nähdä että kauanko pelittää...

Kuulitko Cargoluxista jo?

T.Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka!

JUU, :-[Minulla oli hiukan vanhat tiedot taas kiitos SONERAN,mutta mukavata kun nyt pysytään taas ajantasalla ::).

Olipa hyvä ettei mennyt se nokkateline nousukiidossa :o.

Jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään