Jouni Turunen

Kuva ei lähde pois.

8 viestiä aiheessa

Moi

Sisko oli tyhmänä mennyt laittamaan pienen kissakuvan työpöydälle ja minä haluan sen pois mutten saa,voisiko joku hieman avustaa miten tuon saisi pois.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Sisko oli tyhmänä mennyt laittamaan pienen kissakuvan työpöydälle ja minä haluan sen pois mutten saa,voisiko joku hieman avustaa miten tuon saisi pois.

Jos siskosi on ollut sen verran ovela, että se on laittanut nuo kissakuvat taustakuvan päälle esim. PSP:llä? ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No varmaan paras olisi kysyä siskolta, että miten se siihen tuli niin sitten olisi helpompi ruveta sitä poistamaan..  ;)

Tietysti sillä edellytyksellä, että sisko haluaa sen pois..  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaisikohan olla nettisivuina laitettu nuo siihen päälle? Display Properties - Desktop - Customize Desktop - Web ja sieltä rastia pois / deleteä, auttaako?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaisikohan olla nettisivuina laitettu nuo siihen päälle? Display Properties - Desktop - Customize Desktop - Web ja sieltä rastia pois / deleteä, auttaako?

jees tuo auttoi pitää ilmeisesti jonkin sortin turvajärjestelmää alkaa väsäämään siskon varalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- " Siskot " ovat  kehityksessä ainakin vanhan kansakoulujärjestelmän mukaan,  noin pari vuotta, broideja edellä.

-    Elikkä tuo tukisi pointtia, että kehitys suunta olisi pysynyt samana ?

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

- " Siskot " ovat  kehityksessä ainakin vanhan kansakoulujärjestelmän mukaan,  noin pari vuotta, broideja edellä.

-    Elikkä tuo tukisi pointtia, että kehitys suunta olisi pysynyt samana ?

Njää enpä oo niin varma. Minun siskot osaavat vain laittaa tietokoneita solmuun. Ja minä aukaista niitä solmuja jos nyt vaikka laittaisit virtajohdon seinään 8) ;D Kumpi sitten on taitavampi...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään