Mikko Kukkanen

EFHK 21.01.2006

18 viestiä aiheessa

Hieno aurinkoinen sää oli saanut iltapäivä kahden tienoilla ainakin 04R:lle kuutisen(?) henkeä uhmaamaan pakkasta.

Oma reissu meni jotakuinkin näin: lähdin klo 13:40 tienoilla polkemaan Vantaalle. Hivenen liian myöhään joten missasin ensimmäisen MD-11 muutamalla minuutilla. Onneksi seuraavaan ei ollut kuin vartin verran odottelua niin ei tuo haitannut hirveästi. OH-LEH ilmestyi näkyviin ja kun olin kuvaa ottamassa sanoi kamera ettei muistikorttia ole (eipä tietenkään kun se oli kotona läppärissä) joten varakortti tilalle ja vaihdoin akunkin kun kamera oli jo pidempään sanonut sen olevan vähissä. Sitten tulee jälkimmäinen MD-11 josta sainkin kuvia. Ainoa vain että pienimmällä resoluutiolla ja jpg-muodossa rawin sijaan.

Ajattelin että se siitä sitten kun Cargoluxin 747 yllättäen saapui (en ollut laisinkaan muistanut moista). Joten vielä oli mahdollisuus pelastaa päivä. Oli. Kamera sammui saman tien kun otin ensimmäisen kuvan vaikka akun piti olla ladattu, ilmeisesti ei. Sitten lähtöä tekemään kotia kohti niin eikös vain ole sen verta liukasta heti alussa että pyörä lähtee alta. Ei sattunut mutta ketjut jäivät jumiin ja mietin jo että eikai tässä nyt taluttamaan pidä ryhtyä (~8km/suunta matkaa). Muutaman minuutin siinä niitä rakentelin ja sainkin kuntoon ja sitten kotiin.

Meni siis enemmän pelkän ulkoilun puolelle omalta osaltani, ehkä teillä muilla onnistui kuvailu paremmin? =)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olihan tuo laitoksen sivulla kokopäivän... ;D

Nyt mä kyllä säädän jonkunsortin varauskirjat meitin autoihin: minulle auto aina, kun aurinko paistaa! >:(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo kiva huomata, että muillakin meni päivä pieleen. Itse olin töissä ja totesin aamulla, että "kiva Carkoluksi tulee..kiva ku aurinkopaistaa..kiva ku yleensäkin koko viikon sataa lunta ja sitten ku oot töissä ainoon päivän kunnolla, paistaa aurinko.... ::) Okei olihan tossa toi torstai, mutta.......... kyllä se miehestä otti mittaa taas tämä työ vs harratus asetelma.. ;D

No laittakaahan kuvaa, jos jollain sellasta on laittaa.

Oliko Sterlingin eka lento tännepäin tänään, kun kaveri vaan sano nähneensä Tuusulan kohdilla nousussa punasen 737:kan vingleteillä....... Tuskin kovin moni kone punanen on......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko Sterlingin eka lento tännepäin tänään, kun kaveri vaan sano nähneensä Tuusulan kohdilla nousussa punasen 737:kan vingleteillä....... Tuskin kovin moni kone punanen on......

Eikös Sterling ole viime aikoina heittänyt keikkaa FlyMelle??

EDIT : saadaan vielä odotella pari kuukautta ennenkuin Sterling aloittaa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossapa yksi surkea kuva karkoluksista

[ attachment removed / expired ]

Hetkeä aikaisemmin meni laskuun finskin joulupukki-MD-11, joka jätti varsin komeat vanat joten toivoin samaa tälle 747:kin, mutta turhaan. Ihan komea näky silti tuo jumbo, itse näin vasta nyt ensimmäistä kertaa Karkoluksin 747:n päivänvalossa IRL.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossapa yksi surkea kuva karkoluksista

Hetkeä aikaisemmin meni laskuun finskin joulupukki-MD-11, joka jätti varsin komeat vanat joten toivoin samaa tälle 747:kin, mutta turhaan. Ihan komea näky silti tuo jumbo, itse näin vasta nyt ensimmäistä kertaa Karkoluksin 747:n päivänvalossa IRL.

........ eieieiei ............ :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös Sterling ole viime aikoina heittänyt keikkaa FlyMelle??

EDIT : saadaan vielä odotella pari kuukautta ennenkuin Sterling aloittaa...

Joo tiedossa on, mutta miten se sitten oli punanen se 737:ska?  ???

Edit:

Ihan jees kuvahan tuo on :) Iteltä meni ohi duunin kiireessä tuon fiilistely, Bekingkiläisen kyllä näin....ja sitä seuraavan Elvenin, josta tuli ainakin tossa Myyrmäen kohdilla kunnon pöllyt siivistä......... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mietin vaan siis, että mikä muu 737 se ois sitte voinu olla, ellei Sterlinki?

Mutta voihan toi aurinkokin tehä kepposet sitten kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä vaan sattunut olemaan 737 vaan oli Airbus A319 ja Germanwingsin T-Mobile logojetti ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Edit:

Ihan jees kuvahan tuo on :) Iteltä meni ohi duunin kiireessä tuon fiilistely, Bekingkiläisen kyllä näin....ja sitä seuraavan Elvenin, josta tuli ainakin tossa Myyrmäen kohdilla kunnon pöllyt siivistä......... :P

Juu tuokin kuva on otettu täältä Martinlaaksosta, kun itsellä ei ole oikein mahdollisuuksia eikä innostusta lähteä kentällekään palelemaan -20 asteen pakkasessa, kun ainoat kulkuvaihtoehdot on apostolinkyyti, polkupyörä tai kerran tunnissa kulkeva bussi..

Mutta laittakaahan muut tähän perään lähempää kenttää otettuja kuvia, sillä luulisi siellä kuvaajia riittäneen kun sääkin oli mitä mainioin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta laittakaahan muut tähän perään lähempää kenttää otettuja kuvia, sillä luulisi siellä kuvaajia riittäneen kun sääkin oli mitä mainioin.

Tuo ilmailuvalokuvat osio on niitä kuvia varten ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä vaan sattunut olemaan 737 vaan oli Airbus A319 ja Germanwingsin T-Mobile logojetti ;)

Aivan......niinpä tietenki. Kyllähän ne sillon tulee sillä kun oon töissä... :-\::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja tänään Bonn -logojetillä  ;D

Näin teki  ;)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään