Tero Koivisto

Mikäs nettisivu se olikaan? realiaika seuranta

11 viestiä aiheessa

Elikkäs mahtaako kukaan muistaa mikä oli osoite palveluun jossa pystyi seuraamaan 10minuuttia reaaliajassa jotakin tiettyä lentoa kun tiesi vain lennon numeron, koitin kovin söörtsillä etsiskellä ja tutkiskella, mutta tuloksetta...tai sit en vaa osaa ettii sillä    :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyyks tuolta esim se, kun etsii esim finnairin lentoa, niin se näyttää realiajassa missä se menee? mun mielestä se ei löytäny...tai sit taas mokasin jonkun jutun  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyyks tuolta esim se, kun etsii esim finnairin lentoa, niin se näyttää realiajassa missä se menee? mun mielestä se ei löytäny...tai sit taas mokasin jonkun jutun  :-[

Kyllä vo Finnairn Nykin lentoa seurata. Kirjoitat "Finnair O/y" Airline Name kohdalle ja Number kohtaan lennon numeron.

Sitten tulee tälläista:

[ attachment removed ]

ja myös tämä http://flightaware.com/live/flight/FIN5/tracklog

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellaista seurantaa ei ole vielä löytynyt jossa voisi globaalisti nähdä lentoja. Nämä seurannat on kaikki vaan Jenkeistä ja jenkkilennoista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sellaista seurantaa ei ole vielä löytynyt jossa voisi globaalisti nähdä lentoja. Nämä seurannat on kaikki vaan Jenkeistä ja jenkkilennoista.

Ei taida tuommoista ollakaan  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä muistelen sit varmaa väärin sen, että sillä pystyi seuraamaan kaukoidän liikennettäkin, mutta jos joku tietää semmoisen sivuston, niin tiedot ei olisi pahitteeks  ::)

EDIT: Tai oisko jotakin sivustoa että näkis esimerkiksi saapuvien aikataulut/että onko kone aikataulussa vai myöhässä, kuten helsinkivantaan näkee internetissä? Kenttänä on Guangzhou:n baiyun

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei löydy Guangzhouhun reaaliaikaista taulua. Kiinalaisilla on vielä niin vaiheessa nuo hommat, eikä Naritan tai Osakankaan tiedoilla hirveästi mällätä. Hong Kong ja Singapore osaavat jo nämä hommat.

Mutta eipä tuo kotimainen Ilmailulaitoskaan ilmoita edes koneen tyyppiä tiedoissaan. Eli siinäkin olisi vähän kehittämistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällä palstalla en enää mistään ylläty, mutta mihin ihmeeseen joku tuommoista tietokantaa voisi oikeasti tarvita? Lähtevien / saapuvien lentojen tiedot löytyvät ainakin 99,99%:lle ihmisistä olennaisin tiedoin kenttien ja paikallisten ilmailuviranomaisten palveluista...en näe mitään (kaupallista) sovellusta, joka oikeasti hyötyisi siitä että listaisi kaikki maailman kentät ja lennot...kivahan se toki olisi Ferrarikin olla joka pojalla...vaan kuka tuon ylläpidon olisi halukas maksamaan...?

No muista en tiedä mihin tarttee, mutta mun tarttee valitettavasti täältä kotosuomesta hoidella noita jatkokyytejä sukulaisilleni jotka matkaavat tuonne kyseiseen kohteeseen tällä hetkellä ja itse on vaikea olla katsomassa paikanpäällä sitä taulua mihin aikaan kone saapuu..ja jatkokyytejä on hieman paha hoidella jos kone olisi vaikka tunnin myöhässä...mutta tuohon rahoitus asiaan varmaan voisi jokaisen maan valtiot panostaa hieman, jotta saataisiin nuo hommat toimimaan...no mut se siitä  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään