Guest Bumerangi

EFKI Kajaani bongaajia?

11 viestiä aiheessa

Hei itse asun Kuhmossa 100km päässä kajaanista mutta olisi hieno nähdä kuvia Kajaanin lentokentältä kun itse tuo bongaus kiinnostaisi.

Eihän Kajaanissa ole kuin 2500m yksi kiitotie mutta kumminkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävikö muuten kukaan tammikuun alussa kuvaamassa Kajaanissa sinne tulleita venäläiskoneita?

Kovasti oli tarkoitus käydä ensin ennen uutta vuotta ja myöhemmin uuden vuoden jälkeen, mutta ei sitten jaksanut eikä ehtinyt vaivautua. Pääsi liikaa loman makuun, niin 150km ajo tuntui ylitsepääsemättömältä :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kovasti oli tarkoitus käydä ensin ennen uutta vuotta ja myöhemmin uuden vuoden jälkeen, mutta ei sitten jaksanut eikä ehtinyt vaivautua. Pääsi liikaa loman makuun, niin 150km ajo tuntui ylitsepääsemättömältä :P

Jumalavita kaima, mä kun suunnittelin täältä saakka vakavissani matkaa ja sä et jaska 150km matkaa ajaa >:(:laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jumalavita kaima, mä kun suunnittelin täältä saakka vakavissani matkaa ja sä et jaska 150km matkaa ajaa >:(:laugh:

Tosiasia on, että ei yksinkertaisesti ehtinyt. Lomat my arse, kun ei hetkeä ehdi olla yhdessä paikassa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin et jos menis huomenna eli Lauantaina ottamaan kuvan ihan peruskameralla ensimmäisen kuvani Mädäristä klo: 18:35 tulee laskuun

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin et jos menis huomenna eli Lauantaina ottamaan kuvan ihan peruskameralla ensimmäisen kuvani Mädäristä klo: 18:35 tulee laskuun

klo 17 aikaan on jo pimeää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mut johan tuolla maaseudulla joutuu ajamaan ton verran että pääsee kauppaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään