8 viestiä aiheessa

Osoitteessa http://www.ead.eurocontrol.int löytyy Euroopan maiden AIP:it, en pysty tarkistamaan löytyykö tuo doku sieltä, mutta katso itse :) Todella hyödyllinen sivu! Ilmainen, vaatii rekisteröitymisen.

Varmasti, meikäläinen ei vain saanut sitä futaamaan Firefoxilla enkä IE:llä. Onko muilla samaa vaivaa? Java pukkaa erroria pirusti siirryttäessä itse sovellukseen Enter-napin kautta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmasti, meikäläinen ei vain saanut sitä futaamaan Firefoxilla enkä IE:llä. Onko muilla samaa vaivaa? Java pukkaa erroria pirusti siirryttäessä itse sovellukseen Enter-napin kautta.

Hyvin tuntuu Opera 8.5 pelittävän

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yhdellä kaverillani oli myös tälläinen ongelma.. Ei ole tainnut vielä selvitä. Itselläni toimi toissapäivänä(enää ei mikään java toimi.. linux :P) Firefox 1.0.7:llä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Yritin etsiä dokumenttia ENR 5.4 "Luettelo huomattavista lentoesteistä", mutta en löytänyt. Onko dokumentti saatavilla yo. sivuilla?

Löyty! Tuolta Eurocontrol sivulta siis.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osoitteessa http://www.ead.eurocontrol.int löytyy Euroopan maiden AIP:it, en pysty tarkistamaan löytyykö tuo doku sieltä, mutta katso itse :)

Kiitokset vinkistä. Firefoxilla lähti sivu toimimaan ja sieltähän tuo dokumentti löytyi - tosin osa sivuista oli skannattuna aika vinosti, mutta uusimmat sivut sai suht. helposti muutettua exceliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläisellä alkaa Java käynnistyä, jonka jälkeen tulee tyhjä "Warning" -error ikkuna ruutuun. Selaimessa ei näy mitään. Varoitusikkunaa ei saa katoamaan kuin tappamalla jolloin kaikki avoinna olevat selaimet kaatuvat. Harmittavaa..  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään