Guest anttolehto

Uusi Näytönohjain!

8 viestiä aiheessa

Moi! Nyt olisi tarkoitus olla piakkoin ostamassa uutta korttia. Onko teillä tietoa, että mikä kortti on hyvä, mutta myös edullinen!?

Saako alle 100e vai 200e?

Pallo on teillä  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerroppa koneesi spekseistä. Auttaa hieman suosittelemaan. Myös jos sinulla on vähän muistia (512mt tai alle), kannattaa harkita sen lisäämistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerroppa koneesi spekseistä. Auttaa hieman suosittelemaan. Myös jos sinulla on vähän muistia (512mt tai alle), kannattaa harkita sen lisäämistä.

No mulla on muistia 512mt

Kortti geforce 2 mx-400

amd athlon 1700+

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No mulla on muistia 512mt

Kortti geforce 2 mx-400

amd athlon 1700+

Tuohon nyt on turha hommata enää mitään 200e näyttistä, jos et muusta koneesta halua pullonkaulaa. Koko hoito uusiksi vaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos ei halua laittaa muuta kalustoa uusiksi, niin minusta jokin Nvidian5600 chipillä ohjain oleva saattaisi vielä piristää tuota kokoonpanoa ja tietenkin muistin laajentaminen gigaan.

(Oma mylly on tällä hetkellä Athlon 2400+ ja Nvidia 5600 näytönohjain).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radeon 9800pro tai XT tai Radeon 9600XT autasivat ja lisä muisti ehotamasti.  Toki Radeonin 9 sarja voi olla vaikea löytä paitsi käytettynä. Vaihtoehtona olisi 6600GT nVidiasta muttä kovemppa kortin ei kannatta tulha rahoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Radeon 9800pro tai XT tai Radeon 9600XT autasivat ja lisä muisti ehotamasti.  Toki Radeonin 9 sarja voi olla vaikea löytä paitsi käytettynä. Vaihtoehtona olisi 6600GT nVidiasta muttä kovemppa kortin ei kannatta tulha rahoja.

Jaa-a, sanoisin kyllä että vähän alkaa olla tehokasta tolle prossulle.. Itse suosittelen tässä tapauksessa koko hoidon uusimista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa-a, sanoisin kyllä että vähän alkaa olla tehokasta tolle prossulle.. Itse suosittelen tässä tapauksessa koko hoidon uusimista.

Pitä ositain paikanssa 9600XT voisi hyvin menna ja olla aika soppiva, toki toi 9800pro ja 6600GT olisivat aika kovia loppukokopanon nähten.  Ollen sama mieltä että kannata vaihta koko romu pois ja rakenta uuden tilalle mutta jos rahoo ei ole kun 200€ lisä muisti ja ja paremppi näytöohjain auta huomatavasti...  hukkan heitetty voi olla, ainakin mutama kuukauta lisä aika.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään