Kirjoitettu Helmikuu 3, 2006 Onko kellään kokemuksia mitä SAS nykyisellään tarjoaa kotimaanlentojensa ns. "business luokassa" Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 3, 2006 Älä ihmeessä tuhlaa moiseen lenkkiin maileja. Hyöty on mitätön. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 3, 2006 Mistä löysit Amadeuksen joka näyttää luokatkin? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 3, 2006 Jaa joo, tuota ei suomenkielisestä löydy ollenkaan. Tai ainakaan en itse löydä. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Helmikuu 3, 2006 Moi Jouni, Todella viileä mesta - kannattaa ehdottomasti käydä, kun kaamos on ohi. Olin itse siellä viime keväänä. Lento oli muistaakseni oneclass ja välilasku molempiin suuntiin Tromssassa. Tarjoilusta ei voi puhua kun sitä ei ole... Nämä lennot ovat kuulemma tosi suosittuja keväällä ja minunkin lennot olivat umpitäysiä molempiin suuntiin. Eli voi olla hankala saada paikkaa pisteillä? Hauska juttu mennessä oli kun kone tankattiin Tromsassa Longyearbyenistä paluuta varten niin tuli liikaa kerosiinia kyytiin. Laskeuduttiin siitä johtuen sitten hyvissä ajoin (saarten eteläkärjen kohdalla ~150 km määräkentästä) noin 2-3 km korkeuteen ja ohjaajat esittelivät eri paikkoja ja yrittivät kovasti spottailla jääkarhuja jäätiköiltä samalla, kun kulutettiin ylimääräinen paino pois. Aikaa tärvääntyi ehkä 15-20 min ylimääräistä ja kovasti pilotit perillä pahoittelivat viivytystä, mutta tuskinpa se matkustajia haittasi. Maisemat olivat sen verran kohdallaan nimittäin... \\ Perttu Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla