Jani Salo

TrackManiaNations ilmaista online peliä !!!!

13 viestiä aiheessa

moi

Nyt online pelaamaan ILMAISTA TrackManiaNationsia ! Pelin voit ladata täältä: http://www.trackmania-lejeu.com/sunrise/downloads/downloads.php > Téléchargez le jeu (265 mo) Kokoa siis 265 Mögää.

Pelihän perustuu legendaariseen Stunt -peliin jota on tullut itsekkin tahkottua aikonaan.

Pelailin juuri onlinepeliä suomalaisella serverillä ja porukkaa oli ihan kiitettävästi.  Nythän voitaisiin perustaa oma FSN serveri tälle pelille ?  :)

Itse ainakin tykästyin tähän online peliin.

Oma nickini on tällä hetkellä FIN_FlyingFinn ja pyörin ainakin vielä suomalaisilla servereillä kunnes saadaan se oma FSN Servu  ;)

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hahaa.. Jos tämä tosiaan on yhtään niin hyvä kuin Stunts silloin 10 v sitten niin olen mukana.  :)

(mutta eikö noi pirun patonginpurijat tosiaan saa englanninkielisiä nettisivuja aikaiseksi??)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hahaa.. Jos tämä tosiaan on yhtään niin hyvä kuin Stunts silloin 10 v sitten niin olen mukana.  :)

(mutta eikö noi pirun patonginpurijat tosiaan saa englanninkielisiä nettisivuja aikaiseksi??)

Ainakin paljon rataoptioita on mukana ja oman ajokin voi myös maalata  :D

Tässä englanninkieliset cup-sivustot: www.trackmanianations.com/

;D

Your current ranking is 57559

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei Stunts kyllä noin uusi ole. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Höhöhöhö, tämä taitaa olla se peli mitä vuonna -89 hakkasin Amiga 500:lla..Pitääpä itsekkin imuttaa tuo. Tac 2:sen joystikkejä meni niinkuin leipää SPR:n ruokajonossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

nojoo... Hetken pelanneena. Ei kyllä ole yhtä hyvä kuin Stunts  :)  ja aika löyhästi siihen kyllä perustuu, jos perustuu...? plööö.  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta eikö noi pirun patonginpurijat tosiaan saa englanninkielisiä nettisivuja aikaiseksi??

Est-ce-que vous avez un probléme, monsieur?

;);D

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ompas kiva joo. Itse pelaan nickillä djmazze-

FIN_757 tuli bongattua

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näinpäs sinutkin :) T. FIN_757

Kuin myös! Kerkesinkin jo ajatella, että varmaan joku FSN:stä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh huh...Mikä peli! Tässä o sitä meininkiä. Kyllä tuo Stuntti pitäs jostain laatikoista löytyä vielä.

Orggu_ nimimerkillä suomalaisilla servuilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään