Jani Nissi

Kulku 15:n päätyyn (EFHK)

9 viestiä aiheessa

Tässä voisi myös kysäistä, että pääsikö sinne kiitotie 15:sta finaaliin jotain metsäteitä pitkin? Google earthista yritin katsoa ja näytti sinne jotain teitä menevän. Olisi kiva tietää, kun kesällä sitten suurin osa koneista laskeutuu 15:sta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

voikohan tuota siltaniityntietä pitkin ajaa? pääsisi myös aika lähelle.

Ajaa ei voi, siinä talon kohdalla on tiessä portti. Kävellen pääsee kyllä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin tänään mennä kuvaamaan 15 laskeutuvia koneita, mutta sitten tuli ongelma.. Menin kuvassa ympyrällä merkittyyn paikkaan saakka ja sitten siinä oli kieltomerkit, että ei saa mennä autolla nuolella merkitylle tielle.. Eli kysymykseni on, että minne jätätte autonne kun menette tuonne 15 finaaliin (tai 22R:n tiilikasalle kuvaamaan).. Jos joku viitsisi vaikka tuohon kuvaan lisätä??

[ attachment removed / expired ]

-Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meinasin tänään mennä kuvaamaan 15 laskeutuvia koneita, mutta sitten tuli ongelma.. Menin kuvassa ympyrällä merkittyyn paikkaan saakka ja sitten siinä oli kieltomerkit, että ei saa mennä autolla nuolella merkitylle tielle.. Eli kysymykseni on, että minne jätätte autonne kun menette tuonne 15 finaaliin (tai 22R:n tiilikasalle kuvaamaan).. Jos joku viitsisi vaikka tuohon kuvaan lisätä??

-Tuomas

Juuri sen punaisen ympyrän kohdallahan on pieni levennys sen tilustien vieressä, sinne olen jättänyt.

Tiilikasan parkkipaikka on sen pohjoispuolella oleva Myllypadontien mutkassa oleva levennys, sinne mahtuu useampikin auto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiilikasan parkkipaikka on sen pohjoispuolella oleva Myllypadontien mutkassa oleva levennys, sinne mahtuu useampikin auto.

Sinne minäkin olen auton jättänyt, ja kävellyt finaain alle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli kysymykseni on, että minne jätätte autonne kun menette tuonne 15 finaaliin (tai 22R:n tiilikasalle kuvaamaan).. Jos joku viitsisi vaikka tuohon kuvaan lisätä??

Paikka numero 1 on hyvin suosittu ja sinne olen itsekin auton jättänyt. Siinä portin vieressä on hyvin tilaa useammallekin autolle. Eihän sinne ajaa saisi, mutta aina siellä joku on, ja vähintään pari autoa käy kääntymässä tunnin aikana, kun siinä viereisellä hiekkakasalla seisoskelee ja kuvia räpsii. En ymmärrä, mikä on ajokiellon tarkoitus. Jokatapauksessa siitä ajaa jatkuvasti Ilmailulaitoksen, poliisin ja vartiointiyhtiön autoja ohi aidan toisella puolella, eikä minulle ole vielä kukaan huomauttanut asiasta.

Paikkaa numero 2 olen käyttänyt joskus viikonloppuna. Sinnekään ei saisi ajaa ja siellä voi olla jonkun kauhakuormaajan tiellä, mutta oman harkinnan mukaan, silloin kun maansiirtokoneet eivät ole toiminnassa. Siellä on tosin portti, mutta se ei ole aina kiinni ja portin edessä on muistaakseni tilaa.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään