Jukka Palander

Kuvauspyyntö EFHK 13.2 maanantaina!

4 viestiä aiheessa

Moro!

Olen lähdössä ensi viikon maanantaina Helsingistä Budapestiin (Lennon-numero: MA 745) Hungarian airlinesin Boeing 737:skalla. Lähtö on klo 9.00. Jos keli on hyvä, niin valoituskin on jo tuohon aikaan kohdillaan. Jos joku syystä tai toisesta sattuu olemaan aamutuimaan spottailemassa kentällä, niin olisin kiitollinen jos ottaisit koneesta kuvan ja lähettäisit sen joko tähän ketjuun tai mulle suoraan privalla.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaisikohan ko. kone olla HA-LOL, jolla itse palasin Budapestistä 27.11.2005 Malev-Hungarian Airlinesin väreissä Boeing 737-700:lla... FMI ei vielä halua kertoa säätä maanantaille asti, mutta olen aika huonoissakin sääoloissa EFHK:lla ollut kuvailemassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtaisikohan ko. kone olla HA-LOL, jolla itse palasin Budapestistä 27.11.2005 Malev-Hungarian Airlinesin väreissä Boeing 737-700:lla... FMI ei vielä halua kertoa säätä maanantaille asti, mutta olen aika huonoissakin sääoloissa EFHK:lla ollut kuvailemassa.

Malevin väreissä oleva putte on kyseessä, mutta rekkarista ei ole vielä tietoa. Olisin kiitollinen jos selviäiset kuvaamaan sen.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nostetaanpa tätäkin ylöspäin. Eli siis jos joku huomenaamuna sattuu kentällä olemaan kamera kourassa, niin olisin kiitollinen jos ottaisit koneesta kuvan ja toimittaisit sen minulle.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään