Guest mjuusela

Tehtävienhallinta hukassa

6 viestiä aiheessa

Kadonnut tai olen kadottanut tehtävienhallinnan koneeltani enkä ole onnistunut sitä palauttamaan.Neuvokaa nyt joku näppärämpi minua poloista että saisin sen takaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee muistaakseni huomautus että Järjestelmävalvoja poistanut tehtävienhallinnan käytöstä,ja kun painaa hiiren oikealla ruudun oikeasta alareunasta tyhjästä kohtaa on ilmestyvässä valikossa tehtävienhallinnan kohta harmaana.Elikkä olen ilmeisesti itse mokannut jossain vaiheessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee muistaakseni huomautus että Järjestelmävalvoja poistanut tehtävienhallinnan käytöstä,

Viirus.... Kokeile palauttaa järjestelmä aikaan ennen viirusta. Itselläni auttoi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei auttanut,ajoin viirusohjelman ja palautin järjestelmän riittävän kauas,kertokaa lisää mahdollisia korjaustoimenpiteitä.On ehdotettu myös toisen järjestelmävalvojan luomista kertokaa siitä mielipiteenne.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei auttanut,ajoin viirusohjelman ja palautin järjestelmän riittävän kauas,kertokaa lisää mahdollisia korjaustoimenpiteitä.On ehdotettu myös toisen järjestelmävalvojan luomista kertokaa siitä mielipiteenne.

Kirjaudut koneelle järjestelmänvalvojana ja annat käyttäjätunnuksellesi täydet oikeudet.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään