Otto Kilpirinne

Kuinka usein syöt ns.pikaruokaa?

55 viestiä aiheessa

Itse käyn pikaruokapaikoissa varmaankin 2-3 krt viikossa (McDonalds/KFC/TacoBell/Jack-in-the-box/In-Out/Burger King/Carls Jr/Wendy's).

Etkö kannata Quiznosia tai Arby's:a ollenkaan?  ..Olivat ehkä suosikkini kun yhden kesän sielä mantereella olin töissä  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Glup. Taitaa hirttotuomio olla meikällä edessä :'(

;D Otto aina vähän tommottii vähättelee. No kyl se "ehkä kerran viikossa" käy syömässä, mut sillonki se tankkaa heti viiden miehen annoksen. :o Näkeehän sen naamastakin, että poika on syönyt hyvin! ;) (tai äiti syöttäny) :P

No joo ite käyn "ehkä kerran viikossa"... jos niitä tilastollisia piikkejä ei lasketa! ;D

Kalpenen kuitenniin sun rinnalla. Vai viedäänkö tämä asia saunan taakse? 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Etkö kannata Quiznosia tai Arby's:a ollenkaan?  ..Olivat ehkä suosikkini kun yhden kesän sielä mantereella olin töissä  :)

Arbyjä on meilläpäin yllättävän vähän, joten ei ole ihan suosikkilistalla.

Voileipäpaikoista lähimpänä on Subway - olisinkohan Quiznoksella käynyt peräti yhden kerran.

Ketjupaikkojen lisäksi löytyy näitä "authentic mexican food" paikkoja (Alberto, Humberto - nimet loppuu yleensä bertoon  :P).

Eikä unohtaa sovi myöskään omaa suosikkia: Dragon Healthy Chinese, jossa ruoka pakataan elokuvista tuttuihin tötsiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, eipä sinne mikään PAKKO ole mennä. Muksut vain huusivat niin monesti kun sen rakennuksen ohi ajoi niin piipahdettiin joitakin kertoja.

Ihmekös tuo, kun mäkkäri suuntaa törkeästi mainontansa nimenomaan pikkulapsiin. Niille on helppo mielikuvamarkkinoida ja kyllä se roskaruoka maistuu sitten isompanakin. Sika firma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastasin "kerran vuodessa", mutta ei se ole ihan koko totuus. Tuolta valintojen alkupäästä ei oikein löytynyt sopivaa vaihtoehtoa. "Kerran kvartaalissa" olisi varmaan ollut omalla kohdalla osuvin vaihtoehto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taidan mennä just nyt.  ;D Yleinsä linjana on lasten kanssa kerran kuussa, nyt tosin tällä viikolla ollaan livetty pahasti, kun vaimo on ollut viikon matkalla...

J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Duuniaikana 50% ale, vapaa-ajalla 20%

Mitäh, joutuuko hesellä nykyään maksamaan ruokansa työaikana :o, törkeätä ;). Olin joskus hesellä -86 - -91 välisenä aikana ja ei silloin mitään makseltu. Kyllä silloin kassakoneessa toki oli nappula johon lyötiin ruokailu (mitä käytettiin jos muistettiin) mutta se taisi vaikuttaa ainoastaan varastokirjanpitoon, ei tilipussiin. Noh, ajat muuttuu...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerran parissa kuukaudessa käyn, koska lähin pikaruokala on noin 120km päässä :P. Ellei sitten ABC:tä pikaruokalaksi lasketa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pikaruokapaikka on kyllä totaalisen väärä sana Heselle tai Mäkkärille, sillä niissä saa lähes poikkeuksetta odottaa ruokaansa yli 10 minuuttia.

Ja eikös Mäkkäri nykyään mainostakin itseään perheravintolana?!? No sama se, roskaruokapaikkoja nuo minulle on :) Niiden antimia tulee syötyä keskimäärin kerran kuukaudessa.

(todellinen pikaruokapaikka on duunin lounasruokala, siellä saa annoksen lautaselleen melkein aina jonottamatta)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo pikaruokapaikan konsepti taitaa toteutua parhaiten jossain Euroopan suurkaupungissa tai Usassa. Itse muista eräässä lontoolaisessa mäkkärissä ollessani, että kassalla oli varmaan 20 myyjää vierekkäin ja palvelu oli todella nopeaa kun ei pillejä tai papereitakaan tarvinnut ottaa itse vaan niitäkin oli oma työntekijä sullomassa tarjottimelle. Suomessa tosiaan on vähän eri meininki.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ellei sitten ABC:tä pikaruokalaksi lasketa..

Eikös ABC:lläkin ole se oma hampurilais"ketju", kait sen voi samanmoiseksi pikaruokalaksi laskea kuin Mäkkärin ja Hesenkin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ABC:llä olen nähnyt itse ainakin Hesburgerin toimipisteitä.

Laajentaessani maailmankuvaani viime kesänä, eli kiertelemällä kotimaatamme laajemmin, pääkaupunkiseudun ulkopuolella, pistin merkille Rolls -ketjujen leviämisen huoltoasemien yhteyteen. Luulin jo ketjun kuolleen ja kuopatun, kun ei niitä ole enään näkynyt täälläpäin, mutta näköjään on uudenlainen kasvukonsepti käytössä. Tuli kerran testatuakin ja ihan sille maistui mille odottikin. Peruskamaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pizzeria-kebab paikasta syödään joka arkipäivä lounas, mutta lasken vain kebabin ja pizzan niistä roskaruoaksi (en leikkeitä ja pihvejä). Eli kahdesti viikossa keskimäärin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään