Guest laurindo

Ketään ylppäreihin 06 osallistujaa

147 viestiä aiheessa

Juu pikkusen meinaa ahistaa... no huomenna sitten helpottaa kun on paperit edessä ja alkaa vaan kirjottamaan :P. Koko lukion ajan oon kirjotellu lähes aina C:tä, välillä jopa M:ää. Jos hyvät aiheet sattuu, niin kyllä se C vois tuurilla lähtee. Mullakin vaan niin paljon jotain turhia virheitä, mitä toistaa aina vaan uudestaan ja uudestaan. Ei niistä nyt viimesenä iltana oikeen eroon pääse, vaikka yrittäis vanhoja aineita tutkiskella :D. Mutta onnea vaan kaikille koitokseen :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään oli sitten äidinkieli. (Tai siis hidastelijat taitaa olla vieläkin kirjoittelemassa..  ::) ) Aika kummallisia aiheita tänä keväänä, mm. Jeesuksen saarna ja Osama Bin Ladenin puhe. Itse kirjoitin tekstiä Yli-insinööri Pertti Mollin yleisönosastokirjoituksen pohjalta. Pertti Mollin mukaan radiossa soitettavat kappaleet ovat suurimmaksi osaksi englanniksi, "josta suurin osa kansasta ei tajua hölynpölyä" Harmittaa tosin vähän kun tuli hieman purettua aggressioita tekstiin, mitä ei olisi varmaan kannattanut tehdä :/

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään oli sitten äidinkieli. (Tai siis hidastelijat taitaa olla vieläkin kirjoittelemassa..  ::) ) Aika kummallisia aiheita tänä keväänä, mm. Jeesuksen saarna ja Osama Bin Ladenin puhe. Itse kirjoitin tekstiä Yli-insinööri Pertti Mollin yleisönosastokirjoituksen pohjalta. Pertti Mollin mukaan radiossa soitettavat kappaleet ovat suurimmaksi osaksi englanniksi, "josta suurin osa kansasta ei tajua hölynpölyä" Harmittaa tosin vähän kun tuli hieman purettua aggressioita tekstiin, mitä ei olisi varmaan kannattanut tehdä :/

Niinkuin peiliin katsoisi. Kirjoitin tai oikeammin haukuin saman jutun lyttyyn. Se teksti oli semmoista sillisalaattia, ettei siitä tahtonut saada yhtenäistä aihetta. :( Muutenkin ihme hurskastelua koko teksti. Kuka puollustaisi suomen kieltä -eieiei. Tuli tehtyä vastaheittona sangen radikaaleja ideoita heittelevä juttu. Saa nähdä mitä tykkäävät.

Se Osaman ja Jeesuksen saarnojen vertailu oli kyllä hyvä. ;D Ei vaan ollut hajuakaan, mitä siinä pitää tehdä, joten jäi väliin. Muut jutut siinä oli jotain ihan hämärää runoista, novelleista ja mediasta. Ja oli siinä neukkujen propapagandajulistekkin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin harkitsin sen Mollin lyttäämistä, mutta ajattelin, että siitä kirjoittaa moni.  ;D Kirjoitin sitten Jeesus vs. Osama-aiheesta. Ei kyllä nyt tullut mitenkään erikoinen aine. No, fysiikka ylihuomenna...

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minäkin mollasin Mollia. Aika kuivakka teksti tuli, mutta toivottavasti kieli edes oli hyvää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjoitin niistä kuvista. Ideoita tuli paljon ,mutta en oikeen saanut pakosti niitä runolliseen muotoon.

Oli ihan ok aiheita, mutta kyllä otsikkoaine on se minun juttu.

Toivotaan M

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä valitsin tehtävän 7 eli Mollin mollaamisen. Pakko olla aika tyytyväinen kirjotukseen, eli meni ihan jees.....paremmin kuin odotin. Aluksi kun "silmäilin" vihon läpi huomasin että siellä on joku osaman puhe ja lupasin itselleni että luen sen kokeen päätteeksi, mutta jäipä lukematta kun aika meni niin tiukille ja meinasin saada hepulin puhtaaksikirjoittaessani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi olla 7 aika suosittu aihe, siitä itsekin kirjoitin.  :D Oli siellä useampikin mielenkiintoisen näköinen aihe, mutta Mollin aika nopeasti valitsin.  Aluksi tuntui ettei saa kunnolla rakennetta kuntoon, mutta lopuksi jäi ihan hyvä maku suuhun.  :)

Sitten vaan lukemaan fysiikkaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä valitsin tehtävän 7 eli Mollin mollaamisen. Pakko olla aika tyytyväinen kirjotukseen, eli meni ihan jees.....paremmin kuin odotin. Aluksi kun "silmäilin" vihon läpi huomasin että siellä on joku osaman puhe ja lupasin itselleni että luen sen kokeen päätteeksi, mutta jäipä lukematta kun aika meni niin tiukille ja meinasin saada hepulin puhtaaksikirjoittaessani.

Aika meni tiukille? Minä luin aluksi koko vihkon läpi ja vasta sitten valitsin aiheen. Lähdin kotiin siinä puoli kahden paikkeilla..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, no myönnetään että meni aika paljon aikaa uuden asian repimiseen ja sen muokkaamiseen paperille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fysiikan reaali oli kyllä helppo, suurin osa oli aivan perustehtäviä. Mahtaa pisterajat nousta kyllä pilviin fysiikan osalta.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fysiikan reaali oli kyllä helppo, suurin osa oli aivan perustehtäviä. Mahtaa pisterajat nousta kyllä pilviin fysiikan osalta.

Hannu

Mun mielestä taas oli melko vaikea koe. 1,2,3,4,5 ja 10 nyt oli helppoja, mutta muut ei multa sujunutkaan. :-[ (kasin keskiarvolla olen kahlannut fyssan läpi)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Historian aine-reaali oli taas aika vaikea. Kyllä se meni aika hyvin kuitenkin, mutta sai kyllä ainakin jonkun aikaa kerätä vastauksia mielestään. Aika moni sano sen ainakin olleen aika vaikea. Eli piste rajat tulee alas. Meni vaan yks konsepti ja 12 puoliarkkia :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mites meni b-ruotsi, ei ollut mitenkään kauhean vaikea koe tällä kertaa. Jotkut monivalintavastausvaihtoehdot oli vähän ärsyttäviä, mutta rakenneosio oli suht simppeli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo siinähän se meni. Kohtuu helppo, mitä nyt yhdestä luetunymmärtämisestä en tajunnut edes mistä siinä puhutaan. (se ornitologijuttu) Etenkin ne avoimet luetunymmärtämiset olivat naurettavan helppoja. Ainekkin syntyi mukavasti, kun puollustin heikolla ruotsillani abien oikeutta välivuoteen. :) Nyt voi haudata ruotsinkirjat toivottavasti forever ja jäädä odottamaan matikan koetta.

E: äikkä ykkösestä saattaa tulla jopa M.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meni todella hyvin. Tein muut osiot 1h30min:ssa, jonka jälkeen nelisen tuntia kirjoittelin ainetta välivuodesta. L:ää odotellessa... 8)

(oho. 500 kerhossa jo)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä taas oli melko vaikea koe. 1,2,3,4,5 ja 10 nyt oli helppoja, mutta muut ei multa sujunutkaan. :-[ (kasin keskiarvolla olen kahlannut fyssan läpi)

Itse tein 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 12. Tuntui oudolta että tuo 12 oli jokeritehtävä, eikö tuo kuitenkin ole suht. yksinkertainen? Mulla taitaa olla yhtävaille kaikki fysiikan kurssit kymppejä (kävin sähköopin itsenäisesti ja siitä 9). Tosin täällä kyllä saa kympin liiankin helposti.

Voisi kuvitella että A:n raja olisi helposti 20 pistettä, kun miettii että ei kukaan joka ei osaa kunnolla fysiikkaa kirjoita sitä.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo siinähän se meni. Kohtuu helppo, mitä nyt yhdestä luetunymmärtämisestä en tajunnut edes mistä siinä puhutaan. (se ornitologijuttu) Etenkin ne avoimet luetunymmärtämiset olivat naurettavan helppoja. Ainekkin syntyi mukavasti, kun puollustin heikolla ruotsillani abien oikeutta välivuoteen. :) Nyt voi haudata ruotsinkirjat toivottavasti forever ja jäädä odottamaan matikan koetta.

E: äikkä ykkösestä saattaa tulla jopa M.

Musta B-ruotsi oli suht. helppo (ei kyllä tarkoita vielä mitään.) Jostain muuttolinnuista ne puhivat siinä ornitologi-jutussa. Kirjoitin siitä jalkapallosta suht. hyvä aineen..

No nyt pitää mennä taas treenaamaan vähän matematiikkaa on taas ollu vähän pitkä tauko.

P.s. Devalvointi on perseestä. Ainakin matikan tehtävissä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse tein 1, 2, 4, 5, 6, 9, 10, 12. Tuntui oudolta että tuo 12 oli jokeritehtävä, eikö tuo kuitenkin ole suht. yksinkertainen? Mulla taitaa olla yhtävaille kaikki fysiikan kurssit kymppejä (kävin sähköopin itsenäisesti ja siitä 9). Tosin täällä kyllä saa kympin liiankin helposti.

Voisi kuvitella että A:n raja olisi helposti 20 pistettä, kun miettii että ei kukaan joka ei osaa kunnolla fysiikkaa kirjoita sitä.

Hannu

Vaikka en itse kirjoittanut vielä fysiikkaa, mutta ensi keväänä aion, niin minusta jokeritehtäväksi 12 oli aivan liian helppo. Outoa, että noin helpon laittaa jokruksi... mutta sehän ei varmaan ketään haittaa, jos on helppoja tehtäviä kokeessa!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mutta sehän ei varmaan ketään haittaa, jos on helppoja tehtäviä kokeessa!  ;D

Haittaa se sen verran että jos koe on yleisesti ottaen erittäin helppo, korkeimpiin arvosanoihin tarvitaan myös erittäin korkea pistemäärä. Silloin ei laudaturin haluaville jää käytännössä varaa pieneenkään lipsahdukseen. Jos koe on taas yleisesti ottaen ollut vaativa, parhaat arvosanat voi saada vaikka esim. yksi tehtävä menisi aivan mönkään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään