Timo Koski

en ymmärrä windows media playeriä

8 viestiä aiheessa

Olen aika törppö näiden ohjelmien suhteen yleensäkin ja nyt en osaa poistaa wmp:stä toistettujen videoiden listaa. Sellainen kyllä onnistuu, missä lukee toistoluettelo ja sieltä tyhjennä toistoluettelo. Mutta sitten on toinen paikka josta näkyy monta edellistä toistettua videota ja tämä lista tulee ylhäällä oikealla olevan alaspäin näyttävän nuolen alta "käytä sovellusvalikoita" ja siitä "tiedosto".  Siellä näkyy ainakin nyt 9 kpl toistettuja videoita täydellisine polkuineen koneella. Ja näitä en onnistunut poistamaan. Eli miten sen listan saisi tyhjäksi ilman että ne videot kuitenkaan koneelta häviäisi? Kuten huomaatte olen aika tössö varmaankin, joten sellainen yksityiskohtainen vaihe vaiheelta neuvo olisi varmaan mulle tarpeen eli joka näppäys ja sen tulos jne kirjoitettuna mahdollisen tarkasti. Mielestäni olen kaikkea jo koittanut mitä olen keksinyt, mutta turhaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En juurikaan tuota media playeria käytä mutta monissa ohjelmissa pystyy nollaamaan viimeksi avatut tiedostot. Tätäkö tarkoitat?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luulin jo että tosta Tatun ohjeesta se selkis mutta ei kyllä onnistunut. Tarvitsisin sis lisää ohjeita. Ja lisätietona voisin kertoa että käyttis on joku XP home, suomenkielinen, jos auttaa. Vaikka kyllä toi Lontooksi kääntäminen yleensä onnistuu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puukkoa rekisterille...lista löytyy "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\RecentFileList\", poista sieltä "kiusalliset videot" ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puukkoa rekisterille...lista löytyy "HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MediaPlayer\Player\RecentFileList\",

Kiitos vaan, mutta en kyllä löytänyt mitään tuonnäköistä polkua. Lisää ohjeita, kiitos. Olen TÖRPPÖ.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos vaan, mutta en kyllä löytänyt mitään tuonnäköistä polkua. Lisää ohjeita, kiitos. Olen TÖRPPÖ.

Siis tuo polku löytyy rekistereistä - ei kovalevyltä sellaisenaan...

Käynnistä -> Suorita -> kirjoita "regedit" ja sieltä sitten haet tuon kohdan...

MUTTA OLE VAROVAINEN SIELLÄ REKISTEREISSÄ! Helposti kippaat koko käyttöjärjestelmän, jos mokaat jossain...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis tuo polku löytyy rekistereistä - ei kovalevyltä sellaisenaan...

Käynnistä -> Suorita -> kirjoita "regedit" ja sieltä sitten haet tuon kohdan...

MUTTA OLE VAROVAINEN SIELLÄ REKISTEREISSÄ! Helposti kippaat koko käyttöjärjestelmän, jos mokaat jossain...

Kiitos paljon. Tällaista ohjetta alkaa tunarikin tajuamaan, vaikka tuossakin jossain kohtaa tuli 2 kpl player vaihtoehtoja polulla vastaan. Mutta siitä selvisi koittamalla ja kun ei 1. ollut oikean näköinen, niin se 2. oli sellanen josta taas polku jatkui oikeanlaisesti. Enpä ole ikinä ennen tuollaisista rekistereistä kuullutkaan, luulin että jollain HKEY_ -etsinnällä olisi polku löytynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään