Mika Mononen

Ongelma näytönohjaimen (ja ehkä jonkun muunkin) kanssa, apua kaivataan

33 viestiä aiheessa

Kone on nyt tarkastettu liikkeessä ja näyttis paljastu vian aiheuttajaksi. Olivat kokeilleet mun näyttistä omassa koneessaan niin sama vika sielläkin. Liikkeen näyttiksellä taas meikäläisen kone oli toiminut normaalisti.

Verkkokauppa.com:lla on ainakin tuo käytäntö, että jos takuuseen on tuomassa tuotetta ja paljastuu, että tuote on ehjä, niin he ottavat sitten siitä tarkastusmaksun.

En tiedä pitäisikö vielä yrittää takuuvaihtoa tuolle minun näytönohjaimelle.. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tiedä pitäisikö vielä yrittää takuuvaihtoa tuolle minun näytönohjaimelle.. :P

Siis näytönohjain hajosi, sait takuuvaihdossa viallisen? Ehdottomasti uudelleen takuuvaihtoon!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tottakai sun pitää. Uutta vaan tilalle.

-Mika-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mainittakoon tähän väliin, että ilmeisestikin tuossa on jälleen kerran ollut vikaa, kun huollon loppusummana on 0,00e. :P Täytyy tässä joku päivä mennä hakemaan kortti Ruoholahdesta, bussilakko vain sotkee hieman menemisiä ja tulemisia. :) Sovimme koneen tarkastaneen liikkeen kanssa, että jos heillä ei ole muita kiireitä huollossa, niin voivat tarkastaa uuden näytönohjaimen vielä samaan laskuun. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kone on nyt tarkastettu liikkeessä ja näyttis paljastu vian aiheuttajaksi. Olivat kokeilleet mun näyttistä omassa koneessaan niin sama vika sielläkin. Liikkeen näyttiksellä taas meikäläisen kone oli toiminut normaalisti.

Eipä löytynyt vikaa näytönohjaimesta takuutarkistuksessa. Koneen tarkastaminen liikkeessä jatkuu.

Tuota tuota...eikös tuossa ole nyt jonkinmoinen ristiriita. Siis oliko nyt niin, että kaksi eri liikettä testasi kortin ja toisen diagnoosi oli, että kortti on viallinen ja toisen mielestä kortissa ei ole vikaa.

-Mika-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis oliko nyt niin, että kaksi eri liikettä testasi kortin ja toisen diagnoosi oli, että kortti on viallinen ja toisen mielestä kortissa ei ole vikaa.

Juuri näin. ;) (Tarkennettakoon, että kaikki komponentit koteloa ja kovalevyä lukuun ottamatta on ostettu Verkkokauppa.com:sta Ruoholahdesta ja itse kone on tarkastuksessa tietokoneliikkeessä Tikkurilassa.)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselläni on tälläinen ongelma.Lähes tulkoon aina kun yritän lähteä EFHK:lta niin käy kuin kuvassa näkyy.(sama juttu käy myös joka paikassa mutta ei niin nopeasti)Näyttiksenä on EN7900GTX 512MB DDR3.voisko olla että 350W virtälähteestä ei riitä potku?

olen kokeilut eri ajureilla mutta aina sama juttu.Ennen tätä näyttiksenä oli Geforce 6600 ja sen kanssa ei ollut mitään ongelmia.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään