Guest PAO

Nettisijoittajan FSN-lista

265 viestiä aiheessa

Hmm... poistanko kokonaan tuon yhdistetyn listan kun siinä ei näytä olevan mitään tolkkua..? Nuo erilliset listat tuntuvat kuitenkin toimivan hyvin.

Ja kyllä täältä aallonpohjasta vielä noustaan...  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tere! Itse olin laittanut väärän nimimerkin itselleni ja pyysin kauppalehteä vaihtamaan sen ja nyt poistuin listalta!

Minut voi lisätä takaisin, ja käyttäjätunnus on Maikkel!

Juu ja molemmat salkut on suunnilleen promillen voitolla :D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voiko tuohon "FSN"-listaan saada mitenkään myös toimimaan nuo sijoitukset, sillä ne toimivat FSNhaja- ja riskilistoilla ihan oikein? Ja lista on järjestetty kokonaisrahamäärän mukaan.  ::)

Mä yritin nyt poistaa sen ja luoda uudestaan, illalla nähdään auttoiko. Muuta en osaa tehdä...  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienosti on Finnair nyt nousussa  :P

On, meinasi mennä kahvit väärään kurkkuun ;)

Nyt on paremmin mennyt, tällä hetkellä menee näin:

Haja: +0,02 %

Riski: +1,10 %

Riskissä auttoi Ålandsbanken A :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kunhan tuo Metso nousisi,niin vois myydä ne 1000 osaketta pois :'(

Hauskaahan tämä sijoittaminen on. Pienellä riskillä ja pienillä sijoituksilla vielä noustaan!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

KONEen osakkeet vetää tänään vähän alaspäin :P...Noo, onneksi se on sen verran vaihteleva yhtiö että taas huomenna voi tulla ylöspäin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itsekin kusasin tuon KONEen kanssa 300e... ;) Riski päätyi tänään +1,46% ja haja +0,02%. Eli pieniä vaihteluja. Sitten pieni kysymys, kuinkas nopeasti nuo osingot päätyy tuonne osinkolistalle. Itse ostin päivällä Pohjois-Karjalan Kirjapaino Oyj osakkeita. Siinä pitäisi olla 10e osinko per osake, mutta ei ole tullut tuonne osinkolistaan vielä. Pitää varmaan tuolta Kauppalehden foorumilta kysellä. Kivasti on itsellä tulossa muutenkin noita osinkoja. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä! Tänään oli hyvä päivä... hajautussalkku tuli 15 pykälää ylös listalla!  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huonosti alkoi tämä päivä. Taino... ;D AffectoGenimap sakkaa komeasti salkussa. Aamulla ostin vinkistä warrantteja riskillä ja tuli 200 eukon voitot. Silti mennään alas ja lujaa... Osinkoja odotellessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huonosti alkoi tämä päivä. Taino... ;D AffectoGenimap sakkaa komeasti salkussa. Aamulla ostin vinkistä warrantteja riskillä ja tuli 200 eukon voitot. Silti mennään alas ja lujaa... Osinkoja odotellessa.

Tota Affectoa menin ostamaan kun se romahti nyt on kivasti plussalla 300 euroa.

Voipi lisätä listaan käyttis teme800

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jeps, taitaa olla se peli sitten mun osalta siinä. Tällä hetkellä miinukset prosentin luokkaa, kiitos muutaman riskin. Ja alaspäin mennään ja lujaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minut voi edelleen lisätä uudelleen, tietenkin vain jos mahtuu!

Nyt on mukavasti molemmat salkut plussalla reilusti yli prosentin 8) .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kaikki mahtuu... Maikkeli oli jostakin syystä jäänyt mulla huomaamatta, nyt pitäs olla sekin mukana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laittakaapasa tänne näkyviin näitä "Arvonkehitys"-käyriä. Itselläni seuraavat:

Hajautussalkku

[ attachment removed / expired ]

Riskisalkku

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään