Olli Vainio

FSN:n käyttäjät osa II

221 viestiä aiheessa

Nojoo, ehkä mä uskallan oman pärstäni tänne laittaa... Huomaa keskittynyt ilme (vasta tyypeille lähdössä).

---clip---

kuva jo muutaman vuoden vanha...

Et oo yhtään pikkuveljes näkönen

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No minä en ainakaan menisi jos yksin joutuisin lentämään! :o En ole läpäissyt vielä edes gpl -koulutuksen yksinlentovaihetta niin.. Turvallisemmaltahan se kyydissä tuntuisi. Enkä sinullekaan sitä yksinlentoa suosittele ellet oikeasti ole tuollaisen hävittäjän lentäjä. ;)

Mitä, eikö muka FS-kokemuksen perusteella pysty lentämään Hornettia yksin? Seriously, ei Olli aina kaikkea tarvitse niin tosissaan ottaa ;)

Sitäpaitsi, itse olisin Esan kanssa täysin samoilla linjoilla. Jos minulle tultaisiin sanomaan, että "tuossa on avaimet, ota toi Hornetti ja käy lentelemässä", niin en miettisi sekuntiakaan. Lähtisin heti. Hyvin todennäköistä, että en sieltä takaisin kyllä palaisi. Nimittäin lentäisin sen Hornetin kotiin piiloon enkä näyttäisi kenellekkään ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitäpaitsi, itse olisin Esan kanssa täysin samoilla linjoilla. Jos minulle tultaisiin sanomaan, että "tuossa on avaimet, ota toi Hornetti ja käy lentelemässä", niin en miettisi sekuntiakaan. Lähtisin heti.

Mitäs sitä suotta huolehtimaan, että hoituisiko kaikki hommat vai ei. Lasku lienee kaikkein vaikein, mutta siitähän selviää heittoistuimella ;D

MikkO

Missäs niitä kyytejä sai?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä, eikö muka FS-kokemuksen perusteella pysty lentämään Hornettia yksin? Seriously, ei Olli aina kaikkea tarvitse niin tosissaan ottaa ;)

No joo, en mä sitä nyt niin tosissaan ottanu. ;) Mutta en kyllä silti lähtisi hornetilla yksin. :D En varmaan saisi sitä edes kiitotielle vaikka joku näyttäisi miten se käynnistetään.. :P;) Ja eipä minun fs -kokemuksella ainakaan, kun muuta kokemusta ei ole kuin vähän olen rellestänyt sillä hienolla F-16:sta. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heh heh ;D Terve Mikko !

Itse asiassa vakavasti puhuen... Kun lentelin tuolla oikealla HN-simulla, toin sen monta kertaa ehjänä maahan, joten kyllä tästä FS-lentelystä edes jotain hyötyä on. Ei tarvitsisi käyttää heittiöistuinta. Tosin paineet saattaaisivat olla hieman suuremmat tositilanteessa ::):P

Arttu

Sitäpaitsi, itse olisin Esan kanssa täysin samoilla linjoilla. Jos minulle tultaisiin sanomaan, että "tuossa on avaimet, ota toi Hornetti ja käy lentelemässä", niin en miettisi sekuntiakaan. Lähtisin heti. Hyvin todennäköistä, että en sieltä takaisin kyllä palaisi. Nimittäin lentäisin sen Hornetin kotiin piiloon enkä näyttäisi kenellekkään ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä muuten en lähtisi hävittäjän kyytiin, jos pääsisin. Jos (ok, fat chance) pääsisin yksin sellaista lentämään, niin menisin, mutta en kyytiin. Ei minua kuoleminen häiritse, mutta jonkun toisen armoilla oleminen kyllä ;)

Jonkun armoilla oleminen on rankka juttu, mutta äärettömän upeaa on olla jonkun kyydissä, tai seurassa johon voi luottaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

meikäläinen... lapset silmät kiinni!

Kirottuja olkoon nämä nykyiset nopeat yhteydet!! En kerennyt tekstiä lukea loppuun, kun jo kuva räsähti silmille...

Ps. Eikö sulle Tero ole kerrottu, että ei simoissa saa lentää? ;D

*Havaittavissa lievää kateutta kenties?* ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehhe.. arvasin, että joku kohta väittää että olin jossain tötsyissä. No, kelpaako "natural high" ;D

Tero

Arvasin, että siks just laitoit juuri tuon kuvan :P

Juu, luomupilvi käy ihan hyvin 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Arvasin, että siks just laitoit juuri tuon kuvan :P

Juu, luomupilvi käy ihan hyvin 8)

Seuraavalla kerralla voisi hyvin mainita, että "picture by Kähmy"....

-Kähmy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Tässäpä olisi... Niin ja Hiltusen Teemu... Puchatz (OH-859) on kone jos siihen ei ole kukaan vielä vastannut.

Sakke.

Katsos terve, Sauli on tullut kaapista ulos ;), jos olisit lukenet threadia vähän alaspäin olis se oikea vastauskin siellä ollut eli Discus. Niin ja 859 on Puchacz eikä Puchatz. Tarkoittaa jonkinlaista pöllöä jos en väärin muista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuosa olis yks kuva. Ehkä siitä vähän jotain selviää. Juuri räpsähtämässä silmät kiinni ;)

[ Attachment removed / expired ]

Ja rakkaan harrastukseni parissa (Juha-Matti, meikä on tosibrankkari :D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matkalla jossakin Kreikassa.

Minä (se joka ei näytä päivääkään yli 70:seltä) tuossa vasemmalla ja peräSmies siinä vieressä... Jos olet Miljoonasade-fani, saatat tunnistaakin hänet.

- Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hahhah, kellä on keikkaa 160+ kertaa vuodessa? ;D

Ei se keikkojen määrä vaan tunnit palokunnassa, käydyt kurssit ja arvonimet :D. Ja lapissa vaan ei ole vakimiehiä tarpeeksi pitämään yllä vakinaista, pitää hoitaa puolivakinaisilla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äh.. Tuo nyt on ihan tylsä kuva. Laitetaas uus. ;D

Sakke

LOL Sauli Aaron Lehtinen has left the closet......... 8)

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei se keikkojen määrä vaan tunnit palokunnassa, käydyt kurssit ja arvonimet :D. Ja lapissa vaan ei ole vakimiehiä tarpeeksi pitämään yllä vakinaista, pitää hoitaa puolivakinaisilla...

Kyllä niitä löytyis, mutta kun täällä toimii tää systeemi niin hyvin, että ei ole tarvetta suuremmalle määrälle vakkareirta. (Näin sanoo kunta) Ihan joka puolella Suomea on ihan yhtä paljon kuntia, joissa ei ole vakkareita montaa tai ei yhtään. Tai tietenkin vain se pelkkä palopäällikkö vakkareiden lisäksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetään tämä threadi 100% aiheessa tästä eteenpäin, veepekoo- yms.juttuja mitenkään väheksymättä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pidetään tämä threadi 100% aiheessa tästä eteenpäin, veepekoo- yms.juttuja mitenkään väheksymättä ;)

Älä ala mulle! >:(;D Laitoin jo kuvankin, niin nyt on vapaus puhua mitä haluaa, jooko? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään