Olli Vainio

FSN:n käyttäjät osa II

221 viestiä aiheessa

Juma... sinut on tullut nähtyä tuolla kentällä joskus.

Kumman kuvan perusteella? :D

Jaa missähän suunnalla?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten oot tonne päässy ???

taitaa olla jonkun tutun kanssa vain käymässä hänen töissään mikäli ikään on uskomista :)

Noita takkejahan on näillä SASsin kenttävirkailijoilla.

Antti: Muistelen sinun joskus käyneen Finnair Cargossa hakemassa tavaraa ja olenhan tuota DHLn varastollakin joskus tainnut nähdä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Antti: Muistelen sinun joskus käyneen Finnair Cargossa hakemassa tavaraa ja olenhan tuota DHLn varastollakin joskus tainnut nähdä?

Juu molemmissa on tullut käytyä ja tulee varmaan käytyä edelleenkin. En ole tosin kuvaasi nähnyt, joten tunnistaminen on hieman vaikeampaa :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ Attachment removed / expired ]

Laita se kravatti takaisin kaulaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitänee omakin nasse laittaa kehiin. Katsoin parhaaksi leikata hiukan kuvaa, jottei muuttovalmis kämppäni liikaa pistä silmään ;D Hiukset nyt on vähän räjähtäneet :P

PS: Antti, sinut nähdessäni minulla oli hiukset n.50 senttiä pidemmät :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

LOL... Onhan se tietty vähän noloa, jos justiin ylösvedossa sotkeutuu skraga ohjaimiin, ja sakkaa pyrstölleen kiitoradan päähän. Parempi poistaa ennen lentoa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

LOL... Onhan se tietty vähän noloa, jos justiin ylösvedossa sotkeutuu skraga ohjaimiin, ja sakkaa pyrstölleen kiitoradan päähän. Parempi poistaa ennen lentoa ;D

Ei vaan tuolla lipulla on vain varmistettu ettei Mikkoa oteta lennolle mukaan ollenkaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No näin....

Puhku ihan selvästi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä minä, kuva viime syyskuulta

jmh.jpg

Taustalla eräs FSN:läinen, meidän humanitaarisen työn sankari, nimittäin Arttu Lahdenperä. Hän on muuten toinen niistä FSN:läisistä, jonka olen tavannut IRL. Toinen on Jari Mikkilä. Terveisiä vaan pojille!

Kyllä oli vaikeaa pitää "naama peruslukemilla", kun pääsi ottamaan kylmät tyypit Medihelistä niin, että oli virrat päällä... 8)

<edit>Tuhannen tulimmaista, nyt kävi nolosti! Olenhan minä tavannut IRL muitakin FSN:läisiä. Nimittäin Pekka Lehtinen heitti alkukesällä kutsun FSN:läisille tulla käymään Kymissä. Ja minähän kävin totta vie! Päivä oli 16.7. ja aurinko paistoi niin, että nahka tirisi! Terveisiä Pekallekin! </edit>

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taustalla eräs FSN:läinen, meidän humanitaarisen työn sankari, nimittäin Arttu Lahdenperä. Hän on muuten toinen niistä FSN:läisistä, jonka olen tavannut IRL. Toinen on Jari Mikkilä. Terveisiä vaan pojille!

Juu, joskus syksyllähän sitä istuskeltiin kaffella joku tuokio. Tosin kun allekirjoittaneella oli koko viikkoa hiukan kiireellinen niin eipä sitä joutunut kauaa istumaan. Hetki kuitenkin.

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hiukset nyt on vähän räjähtäneet :P

Sinahan olet vain sen nakoinen, etta olet juuri noussut sangysta ja valmis menemaan takaisin sinne jatkamaan hommia ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään