Olli Vainio

FSN:n käyttäjät osa II

221 viestiä aiheessa

tuna3.jpg

Tallinnassa Olde Hansan terassilla hunajaoluttuoppi kädessä. Omassa elementissäni siis :)

Naamasta päätellen kaksiparia saumasukkia vilahtaa juuri ohi ;)

T:Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kameraan ei valitettavasti kerennyt kattelemaan mielenkiintoisen tilanteen takia ;)

Kuvan ottanut Antti Toivanen

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kameraan ei valitettavasti kerennyt kattelemaan mielenkiintoisen tilanteen takia ;)

Kuvan ottanut Antti Toivanen

lucky Bastard! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mää mikään kuvauksellinen ole..mutta noi karvakorvat ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistetääs tämmöinen pystyyn, elikkäs, pärstäkertoimet näkyville!

... ja sitten tänne postataan niskakuvia. >:( Ryhdistäytykää!

En minäkään ole kuvauksellinen, mutta silti ilkesin naamakuvan laittaa näkyville. (Saamani tiedon mukaan siitä huolimatta päivystävän psykiatrin vastaanotolle ei ole muodostunut ruuhkaa ;D )

<edit>Disclaimer: Tämä ei ole tarkoitettu kenellekään henkilökohtaisesti, vaan yleiseksi opiksi ja ojennukseksi. Sattuipahan vaan tulemaan Tarmon viestin jälkeen. Olisi Tarmo voinut niistä koiristakin naamakuvan laittaa... ;D </edit>

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuva ennen pappa-aikoja, muutama painoyksikkö sitten, kun mokoma virta oli viedä mennessään. Nykyään ei veisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
(Saamani tiedon mukaan siitä huolimatta päivystävän psykiatrin vastaanotolle ei ole muodostunut ruuhkaa ;D )

No ei, kun se psykiatri on kotona itkemässä, eikä avaa ovea, vaikka pullapitkolla maaniteltiin. Sinä sydämetön sadisti! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukas minä näistä nyt olenkaan... ;D

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pannaas nyt vielä kerran tämä (jo monasti täällä nähty... :P ) omakuva näytille... Ja kuten kuvasta näkyy, suupielet ovat korvissa, josta minut jatkossakin tunnistaa :P

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pannaas nyt vielä kerran tämä (jo monasti täällä nähty... :P ) omakuva näytille... Ja kuten kuvasta näkyy, suupielet ovat korvissa, josta minut jatkossakin tunnistaa :P

Arttu

Tiedätkö miten paljon ihminen voi olla kateellinen sinulle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä muuten en lähtisi hävittäjän kyytiin, jos pääsisin. Jos (ok, fat chance) pääsisin yksin sellaista lentämään, niin menisin, mutta en kyytiin. Ei minua kuoleminen häiritse, mutta jonkun toisen armoilla oleminen kyllä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Ei minua kuoleminen häiritse, mutta jonkun toisen armoilla oleminen kyllä ;)

Silloin et varmaan uskalla mennä myöskään bussin tai taksin kyytiin. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos ! Heti tuntuu paremmalta ;D ;D ;D 8)

Arttu

Tiedätkö miten paljon ihminen voi olla kateellinen sinulle?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä muuten en lähtisi hävittäjän kyytiin, jos pääsisin. Jos (ok, fat chance) pääsisin yksin sellaista lentämään, niin menisin, mutta en kyytiin. Ei minua kuoleminen häiritse, mutta jonkun toisen armoilla oleminen kyllä ;)

No minä en ainakaan menisi jos yksin joutuisin lentämään! :o En ole läpäissyt vielä edes gpl -koulutuksen yksinlentovaihetta niin.. Turvallisemmaltahan se kyydissä tuntuisi. Enkä sinullekaan sitä yksinlentoa suosittele ellet oikeasti ole tuollaisen hävittäjän lentäjä. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No jos joku oikeasti olisi niin mielenvikainen, että päästäisi minut lentämään Hornettia yksin, niin kyllä minä lähtisin. Eihän siinä mitään pelättävää ole, jos tapan itseni niin se on oma moka. Mutta kyytiin en lähtisi. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No pannaas nyt vielä kerran tämä (jo monasti täällä nähty... :P ) omakuva näytille... Ja kuten kuvasta näkyy, suupielet ovat korvissa, josta minut jatkossakin tunnistaa.

"Ootahan kohta", sano mato Worms World Partyssa.

(Prkle, eikai tuo ole HN?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Njäh... :( HW. Mutta kyllä silläkin kyytiä sai. Pääsin kyllä kokeilemaan HN-simua (Sitä 360-asteen näytöllä, ja aidolla ohjaamolla). Siinä aika kului kohtuullisen nopeasti. Lopulta minut saatiin raahata kirkuvana ulos rakennuksesta :P:-\

Arttu

(Prkle, eikai tuo ole HN?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro

Njäh... :( HW. Mutta kyllä silläkin kyytiä sai. Pääsin kyllä kokeilemaan HN-simua (Sitä 360-asteen näytöllä, ja aidolla ohjaamolla). Siinä aika kului kohtuullisen nopeasti. Lopulta minut saatiin raahata kirkuvana ulos rakennuksesta :P:-\

No mina jo saikahdin. HN tuntuu olevan vain harvojen herkkua. Tarkoitus olisi kayda kokeilemassa sita yksinkertasempaa simua, sekin kuulemma aika hyva vehje.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nojoo, ehkä mä uskallan oman pärstäni tänne laittaa... Huomaa keskittynyt ilme (vasta tyypeille lähdössä).

kuva jo muutaman vuoden vanha...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään