Guest Nicket

Finnairin uusi mainos

64 viestiä aiheessa

minun mielestä tämä mainos sopisi enemmän jonkin aasialaisen yhtiön mainokseksi. Se "suomalaisuus" jää mielestäni siinä varjoon.

Miksi siinä pitää olla panda?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi siinä pitää olla panda?

Finnairin Aasiaahan tuossa mainostetaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sekä laittaa mahdollisesti nuo korkeammalla tuolilla istuvat ihmiset miettimään maailman menoa.

Ihan samallalailla me matalalla tuolilla istuvatkin saadaan miettiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahtava mainos paras mitä olen nähnyt. Kyllä markkinointi on kunnossa ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä ei sit ole täydellinen. Piti laitella tää jo ennen vappua tänne. Tää on mun pikku kyhäelmäni siitä mainoksesta pianolle mahdollisimman yksinkertaisesti, jotta vähemmänkin pianoa soittanut sen oppisi. Virheitä todennäköisesti voi löytyä, mutta pääpiirteittäin tuon pitäisi olla 1:1 sen mainospätkän kaa.

Oma käsinkirjoitettu nuottilaitos oli hirveää luettavaa, joten pyysin ystävältäni apua puhtaaksi kirjoitukseen (kun hänellä oli niin näppärä ohjelma).

Tuossa äsken skannausta aloittaessani huomasin, että puhtaaksikirjoitettaessa biisin oli tullut virheitä (jotka kyllä saattoivat johtua minustakin... Mun musiikin opiskeluista on jo kuitenkin jo toistakymmentä vuotta ja taito on käyttämättömänä ruostunut aika pahasti...)

En tähän hätään saanut biisistä tietokoneella korjattua nätimpää versiota koska ohjelman puutteen vuoksi olen muista riippuvainen.

Feel free to make it better, eli lahjakkaammat voivat korjailla vapaasti

[ attachment removed / expired ]

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kaikista finnairin mainoksista meidän perheessä ollaan pidetty eniten tästä. Panda ihastutti ja vetosi heti myös kauniimpaan puoliskoon (熊猫很好!). On se pehmopanda vaan niin liikuttava.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsken tuli taas pitkästä aikaa tämä kyseinen mainos kolmoselta, ja kiinnitin huomiota siihen että MD-11 ja A350 olikin vaihtuneet lussubussiin.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsken tuli taas pitkästä aikaa tämä kyseinen mainos kolmoselta, ja kiinnitin huomiota siihen että MD-11 ja A350 olikin vaihtuneet lussubussiin.  :P

Täytyy väijyä tuota mainosta töllöstä jos tosiaan näin on. En kyllä muista missä kohtaa mainoksessa olisi 350 esiintynyt.

Toivottavasti tämä ei vaan ole minkäänlainen signaali, että jotain päätöksiä tai suunnitelmia olisi tehty siitä että A340-300 tulisi olemaan yksin ja ainoastaan kaukolentolaivasto. ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

A350:hän vilahti alun perin siinä vaiheessa, jossa esiteltiin sitä reittikarttaa.

Onko mainoksesta kolme eri versiota? Alkuperäisessä esiintyy vain MD11 ja päivitettyssä A340.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko mainoksesta kolme eri versiota? Alkuperäisessä esiintyy vain MD11 ja päivitettyssä A340.

Piti ihan tarkistaa tuosta alkuperäisestä versiosta, ja MD-11:hän siinä reittikartan kohdalla tosiaan vilahti. Jostain syystä muistin että kyseessä olisi ollut A350. :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään