Guest LEMPPA

Lempilimppari???

188 viestiä aiheessa

Tällänen äänestys.......

eli mikä on lempi limppari eli mitä juot eniten tai mieluiten?

Ja paljon juot sitä?

Itse juon Cocacolaa tai MOuntain dewiä

aika Hel**tisti!!!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fantan limpparit ovat ihan ok, coka cola myös ihan perinteisen hyvää. Joskus janojuomana ihan tavallinen Jaffa maistuu hyvälle. Tulee juotua limpparia noin 2 litraa/kk.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulee juotua limpparia noin 2 litraa/kk.

Mulla ennemmin 2 litraa/päivä... ;D

Ja tietenkin aitoa oikeaa Coca Colaa, muuta ei hyväksytä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Do the dew.

Ja mitä light-versioihin tulee.. EI IKINÄ! Sellasta tekomakua on kyllä että hyihyi :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Coca Cola 33cl tölkeistä, paljon parempaa kuin 1,5l pullosta....ja määrästä sanottakoon se että 10.2 nappasin Haaparannasta 120 tölkkiä matkaan niistä jäljellä on..noh, ei kovin paljoa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ennemmin 2 litraa/päivä.

Hedelmämehut ovat kyllä paljon terveellisempiä ja makuja löytyy tosi paljon. Varsinkin Valion ja Marlin mehuista. Appelsiinimehut syövyttää hampaita, mutta kaikki muut hedelmämehut ovat hyviä ja terveellisiä, kohtuullisina määrinä juotuina tietenkin. Mutta kyllä ne limpparin aina voittaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hedelmämehut ovat kyllä paljon terveellisempiä ja makuja löytyy tosi paljon. Varsinkin Valion ja Marlin mehuista. Appelsiinimehut syövyttää hampaita, mutta kaikki muut hedelmämehut ovat hyviä ja terveellisiä, kohtuullisina määrinä juotuina tietenkin. Mutta kyllä ne limpparin aina voittaa.

+1. Minäkin juon enemmän mehuja kuin limpparia, mutta välillä happo on poikaa.. Ja niitä mehujahan kannattaa juoda muitakin kuin appelsiinia, mm. marjat on tosia hyviä myös. Henk. koht. suosikki Marlin Vital Karpalo-Rypäle.. Ja flavonoidejakin siitä saa, mitä lie ovatkaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Henk. koht. suosikki Marlin Vital Karpalo-Rypäle.. Ja flavonoidejakin siitä saa, mitä lie ovatkaan ;D

Flavonoidit estäväu veren hyytymistä, estävät sydän- ja verisuonitauteja ja suojaavat syövältä. Ja raskauden aikana niitä suositellaan syötävän erityisesti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Coca-Colaa ja Pepsi Maxia(koska sitä vanhemmat suostuu roudaa himaan viikonloppusin ;D)

Ja viikossa menee colaa noin 1,5l

Ei oo Cokiksen voittanutta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se 1,5 litraa jääkaappikylmää Pepsi Maxia makes my day. Toisin kuin monet, itse juon vain light-juomia (siihen on kyllä syynsä). Lightit on muutenkin "raikkaampia" miun makuuni. Mutta vielä lisäksi hölskytän pulloa niin, että siitä lähtee hiukan hiilihappoa. Muttei kaikkea!  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla ennemmin 2 litraa/päivä... ;D

Ja tietenkin aitoa oikeaa Coca Colaa, muuta ei hyväksytä.

Joo samat sanat sun kaa muutetaa vaan vähän et mun muistillinen ennätys on et join 23 tölkkiä yhen päivän aikana siis mä nukuinki silloin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Peruslimuista Pepsi Max, mutta eniten pidän erikoisemmista limuista. Suosikkeja ehkäpä Schweppesit (vaikka osa onkin enemmän mixereitä, tykkään ihan sellaisenaan).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Fanta ja varsinkin se wild red berries. Sosasolakin on hyvää, mutta Fantta vie hitusen voiton. Mutta mitä niihin Light versioihin tulee, niin ne kaikki sais vetää vessan pöntöstä alas!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mahdollisimman vähän Coca Cola Companyn tuotoksia, mieluiten kotimaisia. Jaffa light on hyvä, mutta ehkä paras on kumminkin Olvin Classic Cola light.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikaisemmin tuli juotua Coca Colaa about pullo päivässä, viikonloppuisin kaksi. Viime aikoina olen vierottanut itseäni ostamalla kevytlimuja, ne ovat sen verran pahan makuisia, että niitä ei mielellään juo. ;) Tilalla tulee nykyään käytettyä noita täysmehuja, purkki pari päivässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dr. Pepper juu es ei!

No juu, Tohtori Perperi on kyllä hyvää, mutta pitää olla sitten nimenomaan sitä originaalia, eikä sitä nykyistä vähäsokerista skeidaa. Filmtownista tulee ostettua aina leffanvuokrauksen yhteydessä, kun sieltä saa nimenomaan sitä originaalia...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään