Guest LEMPPA

Lempilimppari???

188 viestiä aiheessa

Mistä tuota Jarin limpparia voisi ostaa?

Sitä ei voi ostaa mistään . . . se on sellainen "sisäpiirin" erikoisuus.  Mutta koska Arne on "hyvä tyyppi" niin paljastan sinulle hankintakanavat. Valmistusohje löytyy täältä: http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,90149.msg1121373.html#msg1121373  Lisävinkkinä voisin mainita, että uusia makuja on luvassa keväänmittaan.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Maanantaina kipinkapin kauppaan, Palma is back!

Hienoa että Palma tulee takaisin :thmbup: Palmahan oli Mallasjuoman tuote, ja sen mainoksissa esiintyi aikoinaan mm. Lenita Airisto. 70-80-luvuilla juostiin joka kevät Palma-viesti Hämeenlinnasta Lahteen. Mallasjuoma oli tapahtuman pääsponsori.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt kun olen muuttanut takaisin tänne Suomeen, olen yrittänyt uudelleen opetella viinan juontia. Olen todennut että Hartwallin omenalimpsa ja jallu on aika mukava yhdistelmä.

Ps. En ole silti vieläkään pystynyt ottamaan känniä. Pelkään sitä krapulaa joka minulla on hirveän kamala ja pitkäkestoinen. :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta ei oo vielä muumilimpparin voittanutta!  :thmbup:

Muumi on jees. Mutta Smurffi on parempi ;D

Onko nykyään muuten enää saatavana vanhaa kunnon banaanilimppareita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muumi on jees. Mutta Smurffi on parempi ;D

Onko nykyään muuten enää saatavana vanhaa kunnon banaanilimppareita?

Eikö Laitilan Wirvoitusjuomatehtaalla ole Herra Hakkarainen -merkillä olemassa banaanilimpparia? Tiedä sitten onko se sitä wanhaa kunnon tavaraa, mitä haet?

Mutta aiheeseen, parasta limpparia on jallukola, sekä rommikola...  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

^^ Kyllä smurffi tulee oikein hyvänä kakkosena! ehkä jopa yksjapuolosena  ;D

Banaanilimpparia täältä Oulusta sai ainakin hetki sitten vielä S-Marketista 1,5 litran pullossa aivan, muualla ei oo kyllä pistäny silmään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos Muumia ja Smurffia verrataan, niin kyllä henk koht mielipide kääntyy Smurffin suuntaan.

Ja, itse asiasta puhuttaessa, jos Jallu (tietysti yhden tähden  ;) ) on se "limpparin" rakennustyömaan peruskivi niin ehdottomasti pitää laittaa sille Pommac seuraksi, se on nimittäin hyvää  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...maussahan kolajuomilla ei ole juuri mitään eroa.

Tai sitten makuaistisi ei vain ole vielä kehittynyt ;D Mun mielestä jo pelkän Coca-Colan maku vaihtelee kohtuu paljon valmistusmaasta riippuen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä jo pelkän Coca-Colan maku vaihtelee kohtuu paljon valmistusmaasta riippuen.

Todellakin, joskus on todella makeaa ja joskus jopa kirpeään kääntyvää..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai sitten makuaistisi ei vain ole vielä kehittynyt ;D Mun mielestä jo pelkän Coca-Colan maku vaihtelee kohtuu paljon valmistusmaasta riippuen.

Eikös normaali Coca-Cola ole Keravalla tehty? Kyllä senkin maku vaihtelee erän mukaan aika rajusti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen huomattava ero on Fantan maussa. Ulkomailla se maistuu makeammalle kuin täällä kotona.. Jopa Ruotsista ostettu Fanta on makeampaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös normaali Coca-Cola ole Keravalla tehty? Kyllä senkin maku vaihtelee erän mukaan aika rajusti.

Suomalainen Coca-Cola. Viime aikoina on tullut maistelluksi enemmän hollantilaista, belgialaista ja saksalaista. Erästä riippuvaan vaihteluun eivät omat makunystyrät ole vielä päässeet kiinni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suomalainen Coca-Cola. Viime aikoina on tullut maistelluksi enemmän hollantilaista, belgialaista ja saksalaista. Erästä riippuvaan vaihteluun eivät omat makunystyrät ole vielä päässeet kiinni.

No shit ;D En luullutkaan, että ulkomainen kola painettais Keravalla... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen huomattava ero on Fantan maussa. Ulkomailla se maistuu makeammalle kuin täällä kotona.. Jopa Ruotsista ostettu Fanta on makeampaa.

Niin on! Ja ihan niinkuin niissä ois jotenkin vähemmän happojakin.. mene ja tiedä sitten!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy kyllä myöntää että parhaita Jaffoja. Nimim. tällä hetkellä juon :D

Parasta on kyllä Aurinko Jaffa, jota ei ole varmaan 20 vuoteen saanut enää mistään. :thmbdn:

Mitä helvettiä onks se samaa kamaa, sitähän pitää jostain saada nyt heti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parasta on kyllä Aurinko Jaffa, jota ei ole varmaan 20 vuoteen saanut enää mistään. :thmbdn:

Mitä helv****ä onks se samaa kamaa, sitähän pitää jostain saada nyt heti

Hain pullollisen paikallisesta Alepasta eilen. Olen vieläkin kiimassa. Haen tänään pullollisen lisää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään