Olli Keijonen

Netti pätkäilee

8 viestiä aiheessa

Tällainen ärsyttävä ongelma ilmaantui joskus perjantai-illalla. Aina välillä, muutamien minuuttien välein koko nettiyhteyteni katkeaa lyhyeksi ajaksi, pienimmillään pariksi sekunniksi, joskus kymmeneksikin sekunniksi. Sen huomaa lähinnä jos juuri sillä hetkellä lataa jotain, päivittää selainta. Myös nettiradio pätkäisee muutamaksi sekunniksi. Tämä siis alkoi joskus perjantaina. Onkohan vika Sonerassa vai jossain minulla? Yhteytenä on Soneran 2mbit adsl yhteys.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missä muussakaan se voisi olla... ;D

No jos kyseessä ois WLAN yhteys niin joskus mulla ainakin läppäri bugailee omasta huoneesta yhteyden kanssa vaikka pääkone toimiikin normisti koko ajan ;) Mutta jos piuhan päässä niin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siltä vähän tuntuu. Taas muuten tätä kirjoittaessa katkesi..  :P Onkohan kukaan muu huomannut tällaista? Jos/kun vika on soneran päässä niin voisi kuvitella että muillakin pätkisi. Olen itse Hyvinkään alueella.

Mikko: Ei ole WLAN vaan Telewellin ADSL router josta piuhat kolmeen koneeseen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko purkissa palomuuri päällä? Olikohan se just telewellin joku malli mikä pätki jos palomuuri on päällä.... Töissä oli esimerkiksi juuri toi ongelma. Kun otti palomuurin pois päältä purkista niin alko toimimaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko purkissa palomuuri päällä? Olikohan se just telewellin joku malli mikä pätki jos palomuuri on päällä.... Töissä oli esimerkiksi juuri toi ongelma. Kun otti palomuurin pois päältä purkista niin alko toimimaan

Saattaa olla palomuuri päällä siinä, pitääpä tutkia asiaa.

edit: Onhan siellä niitä asetuksia, en tosin oikein tiedä miten niitä siellä muutellaan. Malli on TW-EA500. Tosin kun tämä ongelma vasta hiljattain alkoi niin en tiedä mikä sen aiheuttaisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään