Antton Rintala

kartat

19 viestiä aiheessa

Tuskaa...

Koitan etsiä Heathrow:n ILS, SID,STAR, -ym. karttoja.

Yritän rekisteröityä seuraavalle sivustolle:

UK AIS:

[ attachment removed ]

Täytän seuraavan lomakkeen:

[ attachment removed ]

Mutta postinumeroni ei kelpaa. Ei itseasiassa kyllä mikään muukaan numero. Käyttääkö kukaan kyseistä palvelua?

Entä löytyisikö kyseisiä karttoja jostain helpommin (googlattu on ja riittävästi).

T: Mika

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sain sinne tunnukset, mutta karttoja en ole onnistunut sieltä löytämään?

Kirjaudu sisään järjestelmään ja naputtele login/enter kunnes pääset valitsemaan PAMS Light -nimisen sovelluksen ja sieltä valitset sitten haluamasi maan ja haluamasi dokumentit eli tässä tapauksessa UK, Civil, En, Charts, AD ja selaat sivuja eteenpäin kunnes haluamasi kentän kartat ovat avattavissa.

-Tero-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kirjaudu sisään järjestelmään ja naputtele login/enter kunnes pääset valitsemaan PAMS Light -nimisen sovelluksen ja sieltä valitset sitten haluamasi maan ja haluamasi dokumentit eli tässä tapauksessa UK, Civil, En, Charts, AD ja selaat sivuja eteenpäin kunnes haluamasi kentän kartat ovat avattavissa.

-Tero-

Kiitos! Nyt onnistui. Täytyy kyllä sanoa ettei hommaa ole kovin helpoksi ainakaan tehty  >:(. Kävin aiemmin eilen useampaan otteeseen tuossa "sovelluksessa" löytämättä mitään järkevää...  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Google auttaa monessa asiassa.

Vuosi sitten itsekin karttoja etsiskelin ja tälläisen linkin löysin.

http://usa-w.vatsim.net/charts/

Juu tuttu paikka on, mutta 90% sivuista vaatii rekisteröitymisen. Tämä on erittäin tyhmää! Miksei yhdet VATSIM -tunnukset riitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy kyllä sanoa ettei hommaa ole kovin helpoksi ainakaan tehty  >:(.

Sovellus on kyllä uskomattoman vaikea käyttää ja toteutukseltaan muutenkin sekava. Sisältö palvelussa on kuitenkin sellainen (eli lähes kaikkien Euroopan maiden AIP), jota en ole muualta löytänyt. Onkohan näitä kootusti jossain muualla saatavilla?

-Tero-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

USA:han riittää tämä www.airnav.com ja samaan hommaan kuuluva Digital Terminal Prosedures-Airport Diagrams Googlella saa suoran linkin. Todella Eurocontrollin EAD:n kautta saa Euroopan kartat.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EAD:n kautta löytyy mm. Saksan AIP, mutta ikäänkuin siitä puuttuisivat VAC-kartat? Löytyisivätkö nuo Saksan VAC:t jostain muualta webistä?

Moro!

Kyllä Eurocontrollin kautta saa Saksan kartat mutta ovat välillä vähän suttusia. VACC.fin sivuilta Service/Foreveryone/links VAC.SAG niin pitäis löytyä. NE EAD:n kartat on GERMANY CIVIL CHARTS AD.

jukka

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt olisi haussa Bangkokin uuden kentän kartat VTBS. Kellään tietoa? Haettu on monestakin paikkaa, mutta yhtään kunnollista ei ole löytynyt Vatsim lentämiseen.

Edit: ILS kartat hallussa. Lähinnä SID/STAR kiinnostaisi, muttei tällaiset viritykset: http://www.thai-va.com/private/doz/vtbs_fs/vtbs_sid.php

Kokeiles tuolta.

http://www.aerothai.co.th/orat/2_operation_eng.php

Edit: Linkki tuonne oli toisena kun haki googlesta VTBS sid chart

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeiles tuolta.

http://www.aerothai.co.th/orat/2_operation_eng.php

Edit: Linkki tuonne oli toisena kun haki googlesta VTBS sid chart

Kiitos paljon! Olen vieraillut ko. sivustolla useita kertoja (ovat todella hitaat), löytämättä näitä. Olen käyttänyt väärää hakusanaa kun olen yrittänyt saada käsille kaikki julkaistut VTBS -kartat. Olen kiitollinen :thmbup: nyt selvisi myös rullaus proseduurit, jotka ovat melko mutkikkaat koska rullaustiet ovat läheteville ja saapuville omansa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos paljon! Olen vieraillut ko. sivustolla useita kertoja (ovat todella hitaat), löytämättä näitä. Olen käyttänyt väärää hakusanaa kun olen yrittänyt saada käsille kaikki julkaistut VTBS -kartat. Olen kiitollinen :thmbup: nyt selvisi myös rullaus proseduurit, jotka ovat melko mutkikkaat koska rullaustiet ovat läheteville ja saapuville omansa.

Ei mitään, hyvä jos voin olla avuksi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään