Guest Jone

Rahti dc-8 EFHK:lle

18 viestiä aiheessa

"Villin huhun" mukaan 26.2 klo 0830 olisi efhk:lle tulossa rahti dc-8! En muista mikä oli lentoyhtiö ja myöskin nämä alustavat arviot voi heittää häränpyllyä hetkenä minä hyvänsä.

Ajattelin kuitenkin, että täältä saattaisi löytyä bongareita keitä tuo mahd. kiinnostaa nähdä.

ps. en ota minkäänmoista vastuuta, jos joku seisoskelee tunteja räntäsateessa näkemättä yhtään mitään.

-Jone-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

DC 8:aa näki vielä, kun 3-4 vuotta sitten Suomeen liikennöi Luxemburgilainen Cargo Lion -yhtiö DC-8:lla. Yhtiö lopetti toimintansa v. 2001.

Simo L.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lentoyhtiö oli muistaakseni joku Afrikkalainen pulju ja purkuun on näillä näkymin tulossa. Selailtiin jo hieman manuaaleja, että minkäsmuotoisia paletteja tuollaseen tötteröön oikeen rakennetaankaan, jos haluavatten jotain mukaansakin :-\. Itse olen kuitenkin senverran nuorta polvea, etten ainakaan muista ikinä "oikeesti" nähneeni k.o konetta, joten itse ainakin odottelen mielenkiinnolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jonkin lähteen mukaan tuo DC-8 koneyksilö on ollut lakkautetulla Cargo Lion -yhtiöllä aiemmin. Hyvä, että koneen liikennöintiä on jatkettu toisessa yhtiössä.

Simo L.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tollanenkin tuli joskus kuvatuksi Vantaalla. Taisi olla Southern Air Transport tjsp. Ihan kun kolmos- ja nelosmoottorin välissä häämöttäis DC-3!

-Antti-

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tollanenkin tuli joskus kuvatuksi Vantaalla. Taisi olla Southern Air Transport tjsp. Ihan kun kolmos- ja nelosmoottorin välissä häämöttäis DC-3!

Tossa DC-8:ssa uudemmilla moteilla on kyllä jotensakkin, sanoisinko, MUNAA! ;D ;D :o :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä kyllä sanoisin, että noi uudemmat mottiviritykset pilaa yhtä lailla DC-8:n kuin B707:kin ulkonäön, mutta makuja on monia...

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohhoh, kiitos vinkistä!

[siirtää katseensa ikkunaan]

No niinpä onkin. :o

[ottaa kiikarin käteensä]

African International! 8)

...Pahus, rekkarista ei saa selvää... :(

... Mutta kyljessä mainostetaan ainakin tuommoista: http://www.aiaflycargo.com

On se hieno! :-*

[/jatkaa töitänsä]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se joka tuosta laittaa ekana kuvan tänne niin saa gloriaa.

On niin tottunut näkemään tuon 8:n puikulakoneilla niin vähän mietti, että mikä toi Antin aiemmin tähän threadiin laittama kone oikein on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jess ! ;)

On niitä vielä oikeita lentokoneitakin liikenteessä. Muistakaa vääntää äänet täysille, menee muuten rullaukset hukkaan. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään