Juha Paulavuo

Sukhoi ja Finnmechanica perustivat yhteisyrityksen

7 viestiä aiheessa

Sukhoi ja italialainen Finnmecchanica ovat perustaneet yhteisyrityksen Sukhoi BBJn valmistamista varten.

Rosbusiness

 

RRJ ;)

 

 

Itse kuulun näihin jotka epäilee että RRJ:n kehitytyö tulee olemaan niin hidasta että kun se markkinoille tulee se ei enään ole niin tuliterä systeemien osalta kun olisi tarkoitus...

 

Venäjän suurin ongelma näissä uusissa koneissa on että aletaan kohta jo olla generaation jäljessä.. eli uudet vielä koelentovaiheessa olevat venäläiset koneet ovat tekniikaltaan A320 tasoa, vaikka olisi jo aika saada uusia visioita kehiin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Venäjän suurin ongelma näissä uusissa koneissa on että aletaan kohta jo olla generaation jäljessä.. eli uudet vielä koelentovaiheessa olevat venäläiset koneet ovat tekniikaltaan A320 tasoa, vaikka olisi jo aika saada uusia visioita kehiin.

Tuo nyt ei varsinaisesti ole mitään uutta, kun siitä maasta on kyse. Viimeisin uusin konstruktio taitaa olla An-140 ja senkin ensilennosta on kohta 10 vuotta. Jos nyt oikein muistan, nin siitä kaavailtiin ATRlle kilpailijaa tai jotain sinne päin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo nyt ei varsinaisesti ole mitään uutta, kun siitä maasta on kyse. Viimeisin uusin konstruktio taitaa olla An-140 ja senkin ensilennosta on kohta 10 vuotta. Jos nyt oikein muistan, nin siitä kaavailtiin ATRlle kilpailijaa tai jotain sinne päin.

 

Venäjä-koneiden suuri ongelma on, että entisten Kommunistivaltioiden ulkopuolella ne eivät pahemmin kaupaksi mene. eivätkä oikeen sielläkään.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Venäjä-koneiden suuri ongelma on, että entisten Kommunistivaltioiden ulkopuolella ne eivät pahemmin kaupaksi mene. eivätkä oikeen sielläkään.

 

Tämä taas liittyy politiikkaan ja huoltokysymylsiin. Kun nämä ratkaistaan uskon että Venäläisä koneita tullaan näkemään enemmän. Ei esim. Tu-214 mikään huono kone ole, airbussien tasoinen avioniikaltaan, B757 kokoinen ja halvempi.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tämä taas liittyy politiikkaan ja huoltokysymylsiin. Kun nämä ratkaistaan uskon että Venäläisä koneita tullaan näkemään enemmän. Ei esim. Tu-214 mikään huono kone ole, airbussien tasoinen avioniikaltaan, B757 kokoinen ja halvempi.

Politiikka tuntuu vain olevan menossa ihan toiseen suuntaan. Massa keskustellaan vakavasti tuontikoneiden verotuksen helpottamisesta, jos tämä tapahtuu niin yhtiöt voivat rekisteröidä länsikoneet RA-tunnuksiin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Politiikka tuntuu vain olevan menossa ihan toiseen suuntaan. Massa keskustellaan vakavasti tuontikoneiden verotuksen helpottamisesta, jos tämä tapahtuu niin yhtiöt voivat rekisteröidä länsikoneet RA-tunnuksiin.

 

Titenkin lentoyhtiöt tätä haluavat koska heidän tarpeitaan vastaavia venäläisä koneita ei juuri tällä hetkellä löydy. Politiikalla tarkoitin enemmänkin juuri ulkomaisia yhtiöitä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään