Mikko Suomela

Turun kentän spottailupaikat

14 viestiä aiheessa

Ihte olen myös menossa hetken päästä kentälle päin ottamaan espanjalaista vastaan. Ja kiitos muuten tuosta linkistä. Tuli monta hyvää kuvauspaikkaa tietoon.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi! Mahdoitko olla se mahd. sinihousuinen, taikka huomasitko minut? Olin hieman minua lyhkäisemmän kaverin kanssa kentällä perus digipokkarin kanssa  :P Tuli muuten makiat kuvat!

Kentällä vielä joku noob heitti potkurilleen moottoripurjelentokoneen, taisi mennä sillä potkuri vaihtoon.

// Aleksi

Olin tosiaan se, kenellä oli farkut ja sinivalkoinen tuulitakki ja pokkari kaulassa. Taisimme kulkea ristiin siinä yhdessä vaiheessa lähellä Turku airin halleja?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi! Mahdoitko olla se mahd. sinihousuinen, taikka huomasitko minut? Olin hieman minua lyhkäisemmän kaverin kanssa kentällä perus digipokkarin kanssa  :P Tuli muuten makiat kuvat!

Kentällä vielä joku noob heitti potkurilleen moottoripurjelentokoneen, taisi mennä sillä potkuri vaihtoon.

Minä ainakin näin teidät. Tulin Nissanillani siihen paikalle. Juu tosiaan Tuulialla (se mainitsemasi moottoripurjekone) oli vähän epäonnea, kun meni odotuspaikalle 26:lle. Mutta eipä tainnut olla kyseessä mikään noob, varsinkaan mikäli oli sama pilotti, kun käskyttää Tuuliaa näissä kuvissa, kun tuolla on:  http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,52112.0.html

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jep, juuri me :) Olin sis se pidempi tyyppi.

// Aleksi

Jees! Ensikerralla täytyykin rupatella, kunhan törmäämme toisiimme. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuulia vaihtoi pilottia lentonäytöksen jälkeen eli ei ollut sama kuin kuvissa..  :D

Okei. Oli kyllä upea pienimuotoinen lentonäytös.  8) Toivottavasti nähdään vastaavia "lentonäytöksiä" viellä jatkossakin!  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerrosta tornin alapuolella  ;) Sinne käy lentäjät jättämässä lentosuunnitelmia ja mm. maksamassa laskeutumismaksuja yms yms.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääköhän kukaan teistä mitään.. Tässä noin 5-10min sitten n.22:20 meni TODELLA  matalalla jokin fööni. Pilvet sen verran matalalla, ettei nähnyt konetta. Ulina kuului, niin ei sillä kyllä kokeutta pahemmin ollut. Onko kenelläkään tästä tietoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tietääköhän kukaan teistä mitään.. Tässä noin 5-10min sitten n.22:20 meni TODELLA  matalalla jokin fööni. Pilvet sen verran matalalla, ettei nähnyt konetta. Ulina kuului, niin ei sillä kyllä kokeutta pahemmin ollut. Onko kenelläkään tästä tietoa?

Mistä kohti meni yli? Ja menikö kentän suunnalle?

Alkoi itseänikin kiinnostamaan.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tästä Varissuon/Vaalan yli meni. Suunnasta ei mitään tietoakaan, sillä en edes valoja nähnyt. Ääni vaan kuului, ja sekin normaalia kovempana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tullaanko sieltä häätämään jos käyn siellä kurkkaamassa? Jos olisi noita VFR -karttoja käynyt ostamassa ihan omaan käyttöön :P

// Aleksi

Ei tulla. Jos sulla jotain asiaa sinne on. Jos menet eväitäsi sinne pöydälle syömään, niin voi lähtö tulla  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tullaanko sieltä häätämään jos käyn siellä kurkkaamassa? Jos olisi noita VFR -karttoja käynyt ostamassa ihan omaan käyttöön :P

// Aleksi

Joo, lentäjille se on tarkoitettu, mutta tuskin sieltä innokasta ilmailijanuorukaista pois heitetään. Kunhan katsot että et ole häiriöksi  ;D - siellä on myös ihan hyvät sääpalvelut tietokonepäätteellä, paremmat kuin netissä.

Muutama meidän simujätkistä on tullut parin Malmin briefingin kaverin kanssa niin tutuksi että käy tarkistuttamassa vatsim-lentosuunnitelmansakin siellä :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään