Guest Maza

Hki-Vantaan spottauspaikat

12 viestiä aiheessa

Olen menossa ensimmäistä kertaa elämässäni spottailemaan koneita Helsinki-Vantaalle. Onko jossakin vanhassa viestissä kartta, mihin on merkitty parhaat spottauspaikat ja mielellään myös lähin paikka, jonne voi jättää auton? Olen selannut viestejä ja joissakin sanotaan, että "Mene Lemminkäiselle" tai "Mene uuden DHL:n rakennuksen viereen", mutta kun nämä tiedot eivät kerro minulle yhtään mitään.   

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin Lemminkäisen kalliolla. Koneet nousivat siihen suuntaan ja menivät suoraan pään päältä. Eipä siitä kovin ihmeellisiä kuvia saanut. DHL:n luona aidan taka oli ihan hiljaista, kun sitä kiitorataa ei käytetty. Nämä keikat oli 22.4. ajalla 18.30-19.15.

Missähän tuo EFHK15 finale tarkalleen on? Samoin tiilikasa EFHK22R?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Missähän tuo EFHK15 finale tarkalleen on? Samoin tiilikasa EFHK22R?

Käännyt Katariinantieltä Myllykyläntielle siinä aoharjoitteluradan kohdalla. Aja Myllykyläntietä hetken matkaa, kunnes VM-centerin jälkeen oikealle Myllypadontielle. Kun oikealla puolella alkaa pieni pusikko auto parkkiin ja polkua pitkin tiiikasalle. Pitäisikin kerran mennä tuonne pyörällä ja ottaa infokuvia.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun Myllykyläntietä ajaa, niin Myllymadontien jälkeen tulee Siltaniityntie, pääsekö siis Siltaniityntietä autolla, vai onko kieletty? (pääsisi meinaan lähelle tuota kiitorata 15:sta)

Kuinkahan pitkään tuota Myllypadontietä Mikko pitää ajaa, että se pusikko ja polku tulee? ;D Osaatko sanoa?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinkahan pitkään tuota Myllypadontietä Mikko pitää ajaa, että se pusikko ja polku tulee? ;D Osaatko sanoa?

Ei paljoa, ehkä noin 200 metriä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puolisen kilometriä pitää ajella. Ei paikasta pääse erehtymään, koska kyseessä on Myllypadontien ensimmäinen kunnon mutka.

Kun Myllykyläntietä ajaa, niin Myllymadontien jälkeen tulee Siltaniityntie, pääsekö siis Siltaniityntietä autolla, vai onko kieletty? (pääsisi meinaan lähelle tuota kiitorata 15:sta)

En ole nähnyt itse, mutta olen kuullut ja kartoista ymmärtänyt että Siltaniityntiellä on portti, joka estää autolla ajamisen. Fillarilla tai jalan lepikoita pitkin kyllä pääsee 15:sta finaalin alle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko joillekkin spottauspaikoille mahdollisuus päästä suoraan kentältä ? ( Siis kun lennän helsinkiin, että ei tarvisi hankkia jostain itselle kyyditsijää kun ei tuota autoa ole )

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko joillekkin spottauspaikoille mahdollisuus päästä suoraan kentältä ? ( Siis kun lennän helsinkiin, että ei tarvisi hankkia jostain itselle kyyditsijää kun ei tuota autoa ole )

Terminaalille johtavan tien oikeassa reunassa, siinä on ständit 9-11. Saa jonkun laisia kuvia otettua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse olen käyttänyt hyväkseni helsinki-vantaan parkkialueiden välillä kulkevaa ilmaista bussia, esimerkiksi parkkialue P4B, sijaitsee siinä rahtialueen perukoilla, liikelentoterminaaleille sun muille siitä on lyhyt kävelymatka :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään