Håkan Sandberg

Iso-Antti kännykkään

28 viestiä aiheessa

No, sitten minua lähestyy taho A joka haluaa ostaa minulla olevan jonkin esim. 9k€ mutta luonnollisesti kieltäydyn, koska minusta sen arvo on ainakin 15k€. Loppuen lopuksi minulle jää tämä "joku" käteen ja joudun itse maksamaan 10k€ että saan sen hävitettyä koska en suostunut myymään sitä 9k€ hintaan ja siis saamaan siitä rahaa, en menettämään...

No näinhän se menee. Samaa voi käydä hämmästelemässä vaikka tuolla Ostetaan/Myydään palstalla, jossa jengi myy tavaraa oman ilmoituksensa mukaan "tarpeettomana". Tarpeeton ei kuitenkaan vaihda omistajaa, koska tarpeettoman haltija tuijottaa hintalappua, joka tuotteessa on joskus ollut. Kyllähän siitä pitää melkein yhtä paljon saada. Ettei vaan joku pääsisi katsos saamaan ilmaista hyötyä, kun myyn "liian" halvalla. Kun tuo tarpeeton sitten riittävän kauan seisoo käyttämättömänä hyllyssä, niin siitä tulee todellakin tarpeeton, jolloin kukaan ei enää sitä ota vaikka ilmaiseksi saisi. Eli kuka voitti loppujen lopuksi ja mitä? Täytyisi raa'asti opetella erottamaan tuotteen hyötyarvo siitä hintalapussa seisovasta luvusta...

Itse olen välillä yrittänyt pistää tavaraa kiertoon hyvinkin edullisella hinnalla (koska loppujen lopuksi se on kaikki kotiin päin, jos niistä jotain saa), mutta myönnän kyllä sen olevan kovin vaikeaa henkisesti, kun on vähän keräilijän vikaa ja "tätäkin saattaa vielä tarvita". Toisaalta ne jotka ovat omastaan luopuneet samalla periaattella ovat yleensä saaneet hiukan reilumman korvauksen tavalla tai toisella.

Meinaa venyä pitkäksi taloustieteen luennoksi, joten lopetan tähän ja lyhentelen tuolta ylhäältä.

MikkO

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitettavasti sain juuri tänään kuulla asian tiimoilta ikäviä uutisia

eli OH-LHA siirtolennetään Californiaan romuttamolle ja siitä

todella tehdään Cocacola purkkeja tai jotain. Yritimme tosissaan saada

vanhukselle lepopaikkaa niin Tuurista kuin täältä Vantaalta. Tuuriin

siirto maakuljetuksena ja paloina oli sitä luokkaa, että kyläkauppias

totesi hankkeen liian kalliiksi. Vantaan tonttiviranomaiset toimivat

kuten Dresmann mainoksissa tai ovat lomilla,toisinsanoen nopeat söi

hitaat.Toisaalta vanhuksen purku suomessa olisi muutenkin ollut mahdoton tehtävä meidän jätehuolto.. lakimme esim ei ymmärrä miten se köyhdytetty uraani jota on koneessa vastapainoina käsitellään ym materiaalit/kemikaalit siis jenkit hoitaa homman "sivistyneemmin" ;) Siirtolento jos oikein ymmärsin, tapahtuu mahdollisesti tässä lähiviikkoina eli yrityksemme yritys hoitaa homma ns. himaan kariutui mahdottomuuteen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Valitettavasti sain juuri tänään kuulla asian tiimoilta ikäviä uutisia

eli OH-LHA siirtolennetään Californiaan romuttamolle

Ikävä kuulla. Onko tietoa missäpäin Kaliforniaa tuo romuttamo sijaitsee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään