Markus Mäkelä

WinXp asennus ja Sata Raid ongelma!

6 viestiä aiheessa

Terve, kohta menee hermot. Asentelen WindowsXp:tä ja tuttuun tapaan

korpulta pyydetään Sata raid ajuria.  Asentaa... ja pyytää joko asentamaan Xp:n

"enter" tai korjaamaan Xp:n "r".  Tämän jälkeen asennus ilmoittaa, et ei löydä yhtään

kiintolevyä??? Aiemmin on onnistunut.  Onko vika Biosin asetuksissa? Mussa ainakin :-@

Kiitos vastanneille!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai jos teet cd levyn jolle nuo ajurit kiskaset. Kannattaa kokeilla, mulla toimi ainakin cd levyn kautta tuo ajuri asennus XP:n asennuksessa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muistelisin, että korjaavaa asennusta SATA-RAIDiin en saanut onnistumaan kun kerran yritin. Tavallinen asennus kyllä on mennyt. Voi olla asennusohjelmassa siltä osin bugikin siis. Kiertotienä, olettaen että levyt ovat RAID1:nä, ota toinen levy kokonaan irti ja kytke toinen tavalliseen levyväylään. Tee asennus sitten normaalisti, lisää RAID-ajuri ja sitten kytke levyt taas RAIDiin ja anna kopioida uusi levy vanhan päälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai jos teet cd levyn jolle nuo ajurit kiskaset. Kannattaa kokeilla, mulla toimi ainakin cd levyn kautta tuo ajuri asennus XP:n asennuksessa

No mulla ei ainakaan kone tunnistanut dvd asemaa, koska ei ollut xp asennettuna. Joten korppu hommiksi meni. Niin ja käytössä mulla on vain yksi dvd asema.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään