Guest EFHK-FREAK

Miten olisi tehdä EFHF:n/Malmin Lentokentän spottauspaikat Google Earthiin?

4 viestiä aiheessa

Aloittelijalle niinkuin minulle tämä olisi hyvin avulias opas. :)

Siinä voisi mm mainita mitä objektiiveja tartte mihinkin. . . ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloittelijalle niinkuin minulle tämä olisi hyvin avulias opas. :)

Siinä voisi mm mainita mitä objektiiveja tartte mihinkin. . . ;)

Tuo olisi kyllä hieno homma, muistaakseni täällä ainakin oli joskus jotakin topiccia Malminkin spottauspaikoista olemassa, mutta jos joku tietokoneet ja kuukkelin paremmmin hallitseva ja ne spottauspaikat tietävä, sellaisen pystyisi luomaan, niin itse olisin ainaskin kiitollinen asiasta, ollut jo pitempään intressinä käydä ihmettelemässä Malminkin toimintaa, varmaankin viimeksi käynyt ko. kentällä n. v-78 tai -79 pörräämässä Piper:in kyydissä, no kunhan nyt ehtisin sinne Nummelaankin kuvailemaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluaa kuvaamaan finaaliin, niin helpoiten ratojen päät tavoittaa kentän ympärillä kulkevalta puradalta. Pururadan varresta löytyy myös muutama muu hyvä kuvauspaikka. Ja samalla saa raitista ilmaa, ja kunto nousee  ;D. Kentällä enemmän pyörivät kertovat varmaan mitä kuvauspaikkoja kenttäalueelta löytyy. Pyöreän terassilta taitaa olla nykyisin hieman rajoitetut näköalat, kiitos aidan?

Ja eiköhän se oma silmä kerro parhaiten mikä objektiivi sopii mihinkin paikkaan...

Juha.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos haluaa kuvaamaan finaaliin, niin helpoiten ratojen päät tavoittaa kentän ympärillä kulkevalta puradalta. Pururadan varresta löytyy myös muutama muu hyvä kuvauspaikka. Ja samalla saa raitista ilmaa, ja kunto nousee  ;D. Kentällä enemmän pyörivät kertovat varmaan mitä kuvauspaikkoja kenttäalueelta löytyy. Pyöreän terassilta taitaa olla nykyisin hieman rajoitetut näköalat, kiitos aidan?

Ja eiköhän se oma silmä kerro parhaiten mikä objektiivi sopii mihinkin paikkaan...

Juha.

Itse en yleensä lähde tuonne 18:n finaalin alle jumppaamaan vaan jos menen yleensäkään 18:lle niin menen sitten sinne karting radan taakse rullaustien varteen mistä juhakin laittoi vastikään kuvia.

Pyöreältä terassilta ei ole mitään ongelmia kuvata koska aita jää matalaksi. Muualta terminaalista onkin sitten vaikeampaa. Ehdottomasti paras paikka on 36:n finaalin kalliot siellä kitti putki on paras mutta voi kuvata ihan millä tahansa.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään