Guest citabria

Sunny Nights ja Mitchell

3 viestiä aiheessa

Olen tässä käynyt sähköpostikeskustelua parin Mitchell pommikoneen lentäjän kanssa ja he tulisivat Suomeen ja Sunny Nights Rallyyn, mutta kone kuluttaa paljon polttoainetta, joten esim. hollantilaiskoneen lento Pudasjärvelle maksaisi heidän mukaansa lähes 40 000 euroa! Sveitsiläisilläkin ajatus kiehtoo, mutta ei taida onnistua tänä kesänä. Jonakin päivänä vuosien päästä kun tapahtuma on vakiinnuttanut asemansa ja maailmalle kiirinyt huhu sitkeästä pohjoisen kansasta, joka ei nuku kesällä öisin lainkaan vaan lentää ja saunoo sekä paistaa makkaraa notskilla yöt läppeensä, ehkä sitten meillä on jo semmoinen maine, että on kunnia asia saada tulla pohjolan valkeisiin öihin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen jo toisessa ketjussa kertonut, että kun lähdin Malmilta juhannuslennolle 24.06.1995 klo 20.21, niin Pudasjärvelle laskeuduin 25.06. klo 04:00.

Nuoriso tarjosi nuotiolla käristettyä makkaraa plus pari makkaraa mukaankin, ja jatkoin Ouluun dep 04:48.

Yhteen juhannusputkeen tuli lennettyä yli 11 tuntia vuorokauden aikana Arrowilla, tosin lukuisten välilaskujen kera.

Juu, juhannuslentoja yöttömässä yössä suosittelen lämpimästi. Ja makkaraa. Ja saunaa...ja uintia myös vaikka Hailuodossa.

http://www.flightforum.fi/discussion/index.php/topic,50811.0.html

Sunny Nights Rally tosin on uusi asia minulle.Näyttää nettisivutkin löytyvän.

http://wings.pudasjarvi.fi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tervetuloa siis Pudikselle toisenkin kerran. Ensi kesänä siellä on kuhinaa ja muista, samaan aikaan on Kurenalla, siis kaupungissa isot markkinat ja perjantai-iltana kunnon lavatanssit Jyrkkäkoskella kentän vieressä. Kuumailmapallot lähtevät taipaleelle tanssien aikaan ihan vierestä ja tulee olemaan huikea näky.

Moskiitoralli-purjelentokisa lennetään ennen Sunny Nights Rallya.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään