Kalle Virtanen

Ilmavoimien avoimet ovet 2006

26 viestiä aiheessa

Ilmavoimien avointen ovien päivät alkavat lähestymään,  aihe varmasti muuallakin foorumilla ollut esillä, mutta eipähän sotketa noita muita keskusteluja tällä.

Onko foorumin porukkaa menossa ko. päiville?

Alla vielä aikataulu muistinvirkistämiseksi

11.05.2006 Hallin varuskunnan (Jämsä) ilmailupäivä

12.05.2006 Avoimet ovet Lentosotakoulussa Kauhavalla

17.05.2006 Tapahtumapäivä Karjalan lennostossa

17.05.2006 Avoimet ovet Pirkkalan tukikohdassa

18.05.2006 Ilmailusta ammatti -tapahtuma Jyväskylän...

19.05.2006 Ilmavoimat osallistuu Vesivehmaan ilmailupäivään

24.05.2006 Ilmapuolustuksen esittelypäivä Rovaniemellä

EDIT:

Tuossa vielä linkki Ilmavoimien sivuille, jossa tarkempi aikataulu...

http://www.ilmavoimat.fi/index.php?id=722

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirkkalaan menen... tavalla tai toisella, vaikka satais.

Ennen en ole käynyt siellä mutta asia korjataan tänä vuonna  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ilmavoimien avointen ovien päivät alkavat lähestymään,  aihe varmasti muuallakin foorumilla ollut esillä, mutta eipähän sotketa noita muita keskusteluja tällä.

Onko foorumin porukkaa menossa ko. päiville?

Alla vielä aikataulu muistinvirkistämiseksi

11.05.2006 Hallin varuskunnan (Jämsä) ilmailupäivä

12.05.2006 Avoimet ovet Lentosotakoulussa Kauhavalla

17.05.2006 Tapahtumapäivä Karjalan lennostossa

17.05.2006 Avoimet ovet Pirkkalan tukikohdassa

18.05.2006 Ilmailusta ammatti -tapahtuma Jyväskylän...

19.05.2006 Ilmavoimat osallistuu Vesivehmaan ilmailupäivään

24.05.2006 Ilmapuolustuksen esittelypäivä Rovaniemellä

Oon ainakin minä menossa Karjalan lennostoon.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samoin. Pirkkalassa ei ole vielä tullut käytyäkään. Siis aitojen sisällä  ;). Perjantaina Vesivehmaalle ja lauantaina G. Rallin esitys!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirkkalaan menen... tavalla tai toisella, vaikka satais.

Itse taidan säiden haltijoiden mukaan olla liikkeellä, mutta mahdollisesti tuonne Pirkkalaan kanssa tulossa, sekä tulevan viikon torstaina ehkäpä kuorevedelle menossa piipahtamaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perjantaina Vesivehmaalle...

Itse pyörin siellä järjestäjän ominaisuudessa, joten moikkaamaan saa tulla jos näkyy samanlainen naama, kun tuolla profiilissa :).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse pyörin siellä järjestäjän ominaisuudessa, joten moikkaamaan saa tulla jos näkyy samanlainen naama, kun tuolla profiilissa :).

OK. Pitääpä tulla juttusille ( kunhan käytät DK-muistomerkillä ). Munkkikahvit tarjoan kyllä sotkussa  ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pirkkalaankin olis kiva mennä josko ne näyttäs niitä hn-simuja...

Aikaisempina vuosina ei ole ollut sisätiloihin asiaa, on ollut kolmos-lentueen platalla roippeita esillä. Esittelylennot ovat mukavia, esityslinjana on ollut lennoston rullaustie. Vuonna 2002 lensivät yleisön yli, Hornetin "alle" jääminen on mukavan säväyttävää ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aikaisempina vuosina ei ole ollut sisätiloihin asiaa, on ollut kolmos-lentueen platalla roippeita esillä.

Muutaman kerran Satakunnan Lennostoon tutustumassa käyneenä täytyy todeta, että ei siellä sisätiloissa paljon näkemistä ole :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Samma här, tervetuloa vaan morjestamaan Nastolan Ilmailukerhon osastolle.  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli tervetuloa keskiviikkona rovaniemelle seuraamaan lento"näytöstä". Pienimuotoinen setti jossa pääsee seuraamaan hävittäjäkalustoamme. Hieman taitolentoa luvassa. Myös haukat visiitillä.

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vuosi on vaihtunut, mutta tapahtuma sama...

Onko foorumilla menijöitä noihin ko. tapahtumiin? Huomenna torstaina (10.05) on Hallissa avoimet ovet ja ens viikolla keskiviikkona (16.5) Pirkkalassa & Tikkakoskella...

Näistä luultavasti jossakin täällä jo ollut ainakin maininta, mutta eipä itselleni silmiin osunut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko foorumilla menijöitä noihin ko. tapahtumiin? Huomenna torstaina (10.05) on Hallissa avoimet ovet ja ens viikolla keskiviikkona (16.5) Pirkkalassa & Tikkakoskella...

Näistä luultavasti jossakin täällä jo ollut ainakin maininta, mutta eipä itselleni silmiin osunut...

Eli onko Pirkkalassa 16.5 jotain tohinaa?

Jos on niin olen tikkana paikalla :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä varmaan pääse Halliin, mutta mites kameroiden laita ennen ja (varsinkin) nykyään, sen uuden lakipykälän takia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Enpä varmaan pääse Halliin, mutta mites kameroiden laita ennen ja (varsinkin) nykyään, sen uuden lakipykälän takia?

Mikä ihmeen uusi lakipykälä? Aina ilmavoimien avoimien ovien päivillä on saanut vapaasti kuvata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli onko Pirkkalassa 16.5 jotain tohinaa?

Jos on niin olen tikkana paikalla :thmbup:

Kello 10-14 Avoimet ovet siellä, eli kalustoesittely ja muuta lennoston toiminnan esittelyä. Paikkana taitaapi olla se vanha ja tuttu yhteyslentueen halli / piha...

EDIT:

Myös Karjalan lennostossa on näköjään tuollon 16.5 avoimet ovet

EDIT2: Lisätietoa noista tietysti tuolla www.mil.fi sivuilla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä ihmeen uusi lakipykälä? Aina ilmavoimien avoimien ovien päivillä on saanut vapaasti kuvata.

Joo, sori, tuli varmaan jonkinlainen brainfartti. :-[ Muistelin vaan, että jonkinlainen militäärisysteemikuvauskieltopykälä oli tullut...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko foorumilla menijöitä noihin ko. tapahtumiin? Huomenna torstaina (10.05) on Hallissa avoimet ovet ja ens viikolla keskiviikkona (16.5) Pirkkalassa & Tikkakoskella...[/i]

Tikkakoskelle olis tarkoitus mennä, toivottavasti sää suosii.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Rissalaan olen menossa. Siellä näkyy taas olevan luvassa mm. mopon (Yamaha YZF-Ri 1000) ja Hornetin välinen kiihdytyskisa.

Ja vastavalo ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään