Perttu Karivalo

Mestari kuvaaja on poissa

191 viestiä aiheessa

Kerran olen Lassin kohdannut Malmilla, keskustelut ja mies jäivät elävinä mieleeni. Puhukoot myös valokuvat puolestaan. Omaisille ja läheisille ystäville voimia ja osanottoni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Chef has left the building, R.I.P, en koskaan häntä tavannut muuten kuin virtuaalisesti tämän foorumin kautta, osanottoni, voimia perheelle ja jälkikasvulle, sieltä ylempää toivottavasti saa parempia kuvia, muistoa kunnioittaen. Niko ja Spottausnoutaja Remu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huh huh, kyllä riipas sydämmen pohjasta huomatessani tämän suru-uutisen. Ensiksi en voinut uskoa tätä todeksi! Montaa henkilöä foorumilta en nimeltä muista, mutta Lassi kuului yhteen niistä jonka muistin. Jotenkin Lassi tuntui niin tutulta, vaikken häntä tuntenutkaan kuin foorumin välityksellä. Hänen hauskoille viesteillä sain aina nauraa, oli päivä sitten itselläni hyvä tai huono. Nyt tuntuu kyllä todella tyhjältä! Syvät osaanottoni.  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään täällä, huomenna jo poissa...

Osanottoni myös Lassin omaisille ja ystäville. Itse en tuntenut häntä, mutta oli ilo seurata ja katsella täälläkin foorumilla hänen kuviaan. Sieltä pilvenreunalta on varmasti hyvä kuvata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vaikka en Lassia tuntenutkaan kuin tämän foorumin kirjoitusten perusteella niin tämä uutinen kyllä pysäytti.

Syvät osanottoni omaisille ja ystäville. :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:'(  :'(  :'(

Juuri tulin lentämästä ja avasin sähköpostini.... järkyttävä uutinen ja tuli vielä kuin halolla päähän... olen sanaton.

:'(  :'(  :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen sanaton ja tuntuu kuin koko maalima olisi pysähtynyt. Elämä liikuttaa, kuolema pysäyttää.  Surua en pysty pukemaan sanoiksi.

Syvät osanottoni Lassin perheelle, hänen läheisilleen ja ystäville.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mestari kahden kisällin välissä takomassa sitä itseään. Tämän päivän muistan varmaan aina - 16.6.2005 kesä oli kauneimmillaan.

lassi.JPG

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lassin iloisuutta ja fiilestelyä jää kaipaamaan tällä foorumilla.

Syvimmät osaanottoni Lassin perheelle ja ystäville.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Osanottoni Lassin läheisille.

Kävimme kuukausi sitten laittamassa purkkiin kuvat C140:stä.  Ensi Ilmailussa on Lassin kirjoittama juttu siitä suksilentoretkestä.

Ei voinut silloin aavistaa, että näin voisi käydä.

Lassin kuvat jäävät elämään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin pari viikkoa sitten Lassin kuvaamassa Katriinantietä ajaessani. Silloin en voinut aavistaa, että kerta olisi viimeinen. Syvimmät osanottoni Lassin perheelle ja läheisille.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Syvät osanotot Lassin perheelle ja läheisille. Joitakin vuosia Lassin tunsin ja ei voi muuta sanoa, kuin että hän oli rautainen kaikilla osa-alueilla. Hehkuva positiivisuus ja jatkuvasti myönteinen elämänasenne. Hieno mies ja hyvä ystävä on poissa  :'( . Itse en ole vielä tajunnut koko tilannetta.

Rauha hänen sielulleen.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohhoh, kylläpä tämä uutinen pysäytti, vaikka en Lassia tuntenutkaan muuten kuin upeiden valokuvien ja persoonallisen kirjoitustyylin kautta. Pisti kyllä ajattelemaan, että kuinka yllättäen se "final call" saattaa tulla. Lassi oli yksi niistä harvoista tämän foorumin käyttäjistä kenen nimi on jäänyt mieleen.

Osanottoni Lassin läheisille ja ystäville.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei voi olla totta! Osanottoni kaikille rakkaille ja läheisille.

Minulle, ja varmasti monelle muulle, Lassi elää kuvillaan ja asenteellaan mielessämme ikuisesti.

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen sanaton... Lämmin osanottoni Lassin läheisille ja ystäville. Kuten moni muukin tästä porukasta on todennut, ei pysty uskomaan että Viggen-Veijon viestit tänne tiedon valtatielle on kirjoitettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eilen Lassi, toissapäivänä aitanaapuri. Kovin tämä mietteliääksi laittaa........................

Osanottoni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuinka lyhyt elämä olla voi,

mutta muisto ikuisuuden kestää.

Osanottoni perheelle ja läheisille.  Ehdin oppia tuntemaan Lassin lämpimänä ihmisenä ja todellisena ilmailun ystävänä. Vaikea on ymmärtää hänen poismenoaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään