Guest JuhaL

Mistä tikku ja polkimet

5 viestiä aiheessa

Minulta hajosi parin kuukauden jälkeen Logitech wingman attack 2 (hyppelehtii keskialueella hervotomasti). Haluaisin joka tapauksessa "oikeaa" lentotumtumaa, eli polkimetkin pitäisi saada. Onko kokemuksia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moikka.

On. Meinaan kokemuksia. Jos meinaat pelkästään sivilivehkeillä lentää niin polkimet on, jokatapauksessa, CH:n USB versio. Saa mm. verkkoputiikista.

Sitten ohjaimeksi joko tikku tai yoke, mulla on CH:n yoke. Ei paljon voi paremmaksi mennä. Tosin, sillä varauksella, että tuo on kankea ja hankala sotilaskoneissa.

Osta mitä ostat, mutta halvinta ei kannata ostaa. Toinen vaihtoehto on nuo polkimet, niille ei paljon kilpailijoita ole, ja siihen tikku + kaasu. Haaveilen itse tälläisesta tikusta ja kaasusta, ovat vaan sikamaisen kalliita. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitos tiedoista! Hienoilta näyttävät ja ovat tosiaan kalliita, eli lentämään => 2x149$!. Yritän löytää halvempia.

Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kyllä toimivia polkimia taida halvemmalla saada. Tietty autopolkimiakin voi käyttää, jos ne saa yhdistettyä samalle akselille, mutta ne ei liiku oikealla tavalla. Sitten on tietty noita huikeampia vielä, mitkä maksaa tonneja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
  Lainaa

Moikka.

On. Meinaan kokemuksia. Jos meinaat pelkästään sivilivehkeillä lentää niin polkimet on, jokatapauksessa, CH:n USB versio. Saa mm. verkkoputiikista.

Sitten ohjaimeksi joko tikku tai yoke, mulla on CH:n yoke. Ei paljon voi paremmaksi mennä. Tosin, sillä varauksella, että tuo on kankea ja hankala sotilaskoneissa.

Osta mitä ostat, mutta halvinta ei kannata ostaa. Toinen vaihtoehto on nuo polkimet, niille ei paljon kilpailijoita ole, ja siihen tikku + kaasu. Haaveilen itse tälläisesta tikusta ja kaasusta, ovat vaan sikamaisen kalliita. ;)

Tuossa kavereiden kanssa keskusteltaessa on tullut ilmi se että TM:än Cougari ei tänä päivänä ole hintaansa vastaavassa laadussa,monilla on ollut ongelmia varsinkin throttlen osilta.Takuu toimii mutta varaosien saaminen kuluttajalle on kestänyt käytännössä muutaman kuukauden.Tikkuhan sinäänsä on joystick:ien aatelia mutta liikaa ollut materiaali virheitä!!Näitä ongelmia ei ollut vanhemmissa malleissa(FLCS,TQS,etc..)

Yritän linkata muutaman entusiasmi saitin keskustelua asiasta mutta ongelmana on se että joutuu loggaamaan!!

T:Harri

P.S CHProducts:illa ei ole vastaavaa ilmentynyt,älkää nyt ottako mainoksena sillä kyllä minuakin se Cougari kiinnostaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään