Arttu Vattulainen

Miten on foorumilaisten kestävyyskunnon puoli?

207 viestiä aiheessa

mutta RUKissa tuli hankittua n. 7 kiloa elopainoa lisää

Niin mullakin, mutta pelkkää lihasta ;) Nyt on 3150m:n juoksukunto.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin mullakin, mutta pelkkää lihasta ;) Nyt on 3150m:n juoksukunto.

Mulla se oli lähinnä pitsaa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Armeijassahan semmoinen tuli justiin tuossa parikymmentä vuotta sitten hölkyteltyä, mutta silloin tähtäsin nippa nappa hyväksyttävään, päätavoite kun oli selvitä 8 kuukaudella. Pitää mennä peruskouluun asti, että löytyy kunnolla juostu ja silloin olin vielä keskenkasvuinen. Eipä ole kummankaan tuloksesta mitään muistikuvaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Armeijassahan semmoinen tuli justiin tuossa parikymmentä vuotta sitten hölkyteltyä, mutta silloin tähtäsin nippa nappa hyväksyttävään, päätavoite kun oli selvitä 8 kuukaudella. Pitää mennä peruskouluun asti, että löytyy kunnolla juostu ja silloin olin vielä keskenkasvuinen. Eipä ole kummankaan tuloksesta mitään muistikuvaa.

Sama homma meikäläisellä . Lukiossa meni joku 3200 m, intissä ensin n. 2000 m ja lopputestissä n. 3050 m. Mutta pääsinpä 8: lla kuukaudella  :laugh:.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi.

Tietyn "magneetin" ja kuntsarin sai kun ylitti 3000m. Palkintojen siivittämänä olen kerran elämässäni tuon 3000m ylittäny (3050m) varusmiehenä. Nykyään menee aina tasasesti 2700m harjotteli tai ei.

TLi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Intissä (I/2002) meni alussa 2900 (vähän sairastellen) ja kotituessa 3100. Tänä kesänä koitin matolla juosta 3200, eikä se edes tehnyt loppujen lopuksi tiukkaa, joten kaiketi tässä on kestävyyspuolikin ihan hyvään suuntaan mennyt...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tänään taas uudestaan kuuppeli, 2450m. Viime torstaina olikin vaan 2390 ;D

Ihan hyvä tälläiselle rapakuntoiselle 15-vuotiaalle nuorelle..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Intis juoksin viimeksi, 2400 ja vikat 200m näin sinisiä pikku-ukkoja..

Nyt varmaan kuolisin jos pitäs 12 minuuttia juosta yhteenmenoon..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joskus piti oikein muka treenata erääseen kouluun pääsyä varten, kun 2600m:n yli sai tiettyjä lisäpojoja. Kyllästyin juoksenteluun, kun huomasin, ettei mun solurakenne anna päälle periksi ankarasta yrityksestä huolimatta. Joten 2600-2700 mennyt jo kymmenen vuotta.

En ole katkera mutta kuitenkin, eräs pitkäaikainen kaveri on aivan täysi sohvaperuna eikä todellakaan harrasta liikuntaa ja vielä polttaakin ahkerasti, mutta kummasti häneltä taittuu tuo 2800 joka kerta...

Elämä on.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

2980m 9. luokalla (Cooper). Siitä onkin sitten menty melko reilusti alaspäin...

Mielestäni esim. juoksulenkit ovat turhan tylsää hommaa. (lue: hiton tylsää)

Koripallon perässä juokseminen onkin sitten toinen juttu ;), mutta sitäkin tulee tehtyä vain kerran viikossa.

Ei millään riitä aerobisen kunnon ylläpitoon tuo kerran viikossa. :thmbdn:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Cooperia olen juossut viimeksi koulussa ja intissä 70-luvulla, mutta siinä onkin elämäni paras urheilusaavutus: sama loppuaika kuin Lasse Virenillä!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juoksin intin kuntotestissä 2970 m peruskoulutuskaudella. Olen nyt käynyt lenkillä säännöllisesti, ja tarkoitus onkin juosta kotiutumis-Cooperissa 3000 m tai yli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään