Guest JPu

peruskauraa efhk

32 viestiä aiheessa

Sulla taita olla unelma työpaikka! 8)

Ja jos siitä vielä sais kunnon palkka?

Tulen sinne Zurichiin käymään 24-6.8 väliksi, ehditään varmasti juttelemaan :)

Palkankin paljastan, sinulle... en maksa, et saan olla asemalla töissä ;)

Pari viikkoa, eli ehkä joku tuhat kuvaa ;) ja olen maisemissa...

Tulee kuvattua liikaakin kesällä, ei meinaa ehtiä kääntää kuviksi asti kun jo uutta kortille otetaan.. Olin Pontuksen kanssa lentämässa ja kuvat on edelleen tekemättä, koko ajan on ollut kuvaustapahtumia (häitä, yms), mutta enköhän nekin saa tehtyä kohta puolin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palkankin paljastan, sinulle... en maksa, et saan olla asemalla töissä ;)

Enemmän Puranen varmasti palkkaa saa kuin minä, mutta "edut" on minulla vähintään samat. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

.. mutta "edut" on minulla vähintään samat. :)

Mitä nuo "edut" ovat? Itsestä tuntuu, ettei etuja oikeastaan ihmeemmin ole  ::) Joskus ennen muinoin on ollut jonkinlainen lentoetu, mutta se on vain historian havinaa  :(

ps. saako ihan uteliaisuuttaan tiedustella mitä hommaa Topi maisemissa tekee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo Jarin kuvat kiitotieltä olivat aivan loistavia, jotenka tein tuosta jälkimmäisestä itselleni taustakuvan. :)

Tässä kuva työpöydästä. Kuva on pienennetty. Taustakuvan resoluutio on 1280x1024.

[ attachment removed ]

Eihän sinulla Jari ole mitään sitä vastaan, että pidän tuota taustakuvanani? ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuo Jarin kuvat kiitotieltä olivat aivan loistavia, jotenka tein tuosta jälkimmäisestä itselleni taustakuvan. :)

Tässä kuva työpöydästä. Kuva on pienennetty. Taustakuvan resoluutio on 1280x1024.

Mistä syystä olisi vastaa?. Olen pitänyt tota kuvaa jo todella kauan omassa näyttikselläni ja se on minusta aika tunnelmallinen ja hieno!. Itsen en oikein tykkää tommosista kehystetyistä kuvista taustakuvana :), mutta sehän on makuasia ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä syystä olisi vastaa?. Olen pitänyt tota kuvaa jo todella kauan omassa näyttikselläni ja se on minusta aika tunnelmallinen ja hieno!. Itsen en oikein tykkää tommosista kehystetyistä kuvista taustakuvana :), mutta sehän on makuasia ;).

Kuhan puolivitsinä heitin. Tosiaan, itse pidän tuollaisista viivoista, jotka rajaavat kuvan keskelle (varsinkin, kun kuva on hieman liian kapea resoluutiolleni). Aivan, eihän makuasioista voi kiistellä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ollenkaan, lähinnä olen iloinen, että joku muukin tykkää :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla