Guest laurindo

Kuinka usein peset hampaasi?

31 viestiä aiheessa

Tuossa hampaita jynssätessä tuli mieleen tämmöinen kysely. En ainakaan haulla löytänyt toista samanlaista joten rasti ruutuun vaan! On niitä varmaan turhempiakin polleja ollut.....Itse pesen kaksi kertaa päivässä joten hampaat näyttävät tältä -> ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kerran tai kaksi päivässä. -> ;D

Scheisse riippuu päivästä, ruuasta ja vatsan toiminnasta. ;D:P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, eikö tästä juuri ollut uutisissakin että lapset pesee liian vähän hampaitaan nykyään  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1-2 kertaa päivässä. Aina iltaisin ja joskus aamuisin, kun ei ole kiirettä kouluun... Reikiä itelleni tullut tähän kahteentoista ikävuoteen mennessä 1. Mulle hamppilääkärit tunkee mun suuhun kaikkii oikomisjuttui, tällä hetkellä saksi- ja ylipurentahommelit :P. Muilla oikomisjuttui?

No, eikö tästä juuri ollut uutisissakin että lapset pesee liian vähän hampaitaan nykyään ;)

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/sahkeet/Lapset+pesev%E4t+liian+harvoin+hampaitaan/1170669

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kyllä väntään kaksi kertaa päivässä pitää hampaat pestä. Jos on lähdössä ulos viettämään iltaa, niin usein tulee ennen lähtö pestyä hampaat "varmuuden vuoksi"  ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuleehan ne kaksi kertaa pestyä.. Viikolla joskus jää illalla pesemättä, mutta viikonloppuisin sitten jää välillä kokonaan pesemättä..  :laugh:

Yleensä kuitenkin kaksi kertaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

1-2.. Vähintäänkin aamulla täytyy pestä ettei henki haise lehmät tulosteelle ;D

Tuossa 10-13 ikäisenä vähän unohtu tuo hampeiden pesu mutta silti, nou reikiä :P

Viikonloppusin saattaa hieman unohtua ;D

Toivottavasti kukaan meijäluokkalaine ei selaa tätä :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mua peloteltiin pienenä niin paljon hammaspeikolla niin pesen sen 2 kertaa päivässä hampaat.

Ja reikiä ei ole näkyny ja aina hammaslääkäri kehuu kuinka loistavat hampaat omistan ;D<---vielä kun olisi noin valkoisetkin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy myöntää, että yleensä vain kerran päivässä, aamulla :-[

Purkkaa mussutan aika usein ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aamuisin tulee yleensä pestyä ainoastaan. Paitsi jos oon iltamiin lähdössä niin tietysti ennen sitä. Oon vielä niin laiska, että käytän sähköhammasharjaa!  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pesen aina ennenkuin menen nukkumaan, eli joko illalla tai aamulla...riippuu työvuoroista   ;D

Kerta päivässä riittänee....?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aamulla tulee pestyä, ja kertaakaan ei ole porattu/paikattu/muutenkaan pahoinpidelty. Yksi alahammas on kyllä sen verran pahasti takana että harja ei siihen yleensä kovin tehokkaasti yllä, mutta kuka nyt mitään pepsodenthymyä kaipaisikaan?

Ps. Ei hätää, tämä on vain käväisy, en tullut jäädäkseni vaikka tarkoitus olisikin VATSIMiin lähteä riehumaan lennonjohtajan hommissa. Yhtenä iltana olen jo observoinut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Pese hampaat yltä alta niin pusu maistuu paremmalta" ja pesenpä vielä kaks kertaa päivässä niin ei pääse hammaspeikot tekemään tihutöitään  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, pesen kerran päivässä, hammaslääkäri selittää että pitää pestä 2 kertaa ja sitten kehuu että olen pessyt hyvin, vaikka en ole pessyt niinkuin se selitti. Nerokasta...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo viimonen 3< tarkoittaa että pienempi kuin kolme! Eikös ole oltu hereillä matikan tunneilla? nuolen pienempi kärki tarkoittaa että se mihin päin pienempi kärki osoittaa on pienempi kuin. :laugh:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään